دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سر شیشه ارتودنسی دهانه معمولی 0 تا 6 ماه پنبه ریز S

Bottle nipple orthodontic mouth normal 0 to 6 months PANBERES S


شناسه محصول: 6260429000263
شناسه محصول: 6260429000263
دسته بندی: سر شیشه
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

سر شیشه ارتودنسی سایز کوچک پنبه ریز مناسب برای نوزادان ۰ تا ۶ ماه می باشد. توصیه دندان پزشکان، این است که برای کودکتان حتما سر شیشه و پستانک ارتودنسی بخرید. سر شیشه ارتودنسی سایز کوچک پنبه ریز در اندازه های گوناگون موجود است و سر آن ها به گونه ای است که مکیدشان باعث آسیب به دندان ها و فک کودک نمی شود.

آشنایی با پستانک های ارتودنسی

بسیاری از اختلالات و ناهنجاری های دهان، دندان، فک و صورت ریشه در عادات اشتباهی که افراد در کودکی داشته اند، باز می گردد. مکیدن از جمله عاداتی است که کما بیش در اکثر نوزادان دیده می شود. از همین رو، اکثر والدین برای نوزادان پستانک تهیه می کند تا این نیاز فرزند دلبندشان را تامین کنند. این وسیله سیلیکونی برای بسیاری از نوزادان به عنوان یک وسیله محبوب به حساب می آید که با استفاده از آن، می توان نیاز به مکیدن را در نوزاد رفع کرد.

پستانک های ارتودنسی در دو نوع سیلیکونی و لاتکسی در بازار قابل تهیه می باشند. اگر به دنبال جنس بادوام تر هستید، باید بدانید که پستانک های سیلیکونی در مقایسه با پستانک های لاتکسی از دوام بالاتری برخوردار هستند و هیچ گونه بو و مزه ای ندارند. منفذهایی در سطح این نوع از پستانک ها، به منظور استریل کردن آن ها تعبیه شده است؛ به همین جهت با استفاده از آن، می توان سلامت نوزاد را نیز تامین کرد.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک