دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سرنگ انسولین 1 cc گیج 31 لوئراسلیپ آوا

Syringe insulin 1 cc Gauge 31 luer slip AVA


شناسه محصول: 6262115500408
شناسه محصول: 6262115500408
دسته بندی: سرنگ انسولین
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

یکی از روش‌‏های تزریق انسولین، استفاده از سرنگ انسولین می‌‏باشد. در سرنگ‌هایی که سرسوزن آن از بدنه جدا می‌شود، فضای مرده‏‌ای وجود دارند که مقداری انسولین در آن باقی می‌ماند و محاسبه دوز انسولین تزریق شده را برای فرد دیابتی مشکل می‌سازد. تولید سرنگ انسولین یکپارچه این مشکل را به حداقل می‏‌رساند.در بسته بندی سرنگ‌های انسولین یکپارچه آوا یک عدد لنز جهت بزرگنمایی قرار داده شده است. این لنز به راحتی به بدنه سرنگ متصل می‌شود و درجه‏‌بندی سرنگ را بزرگ‏‌تر نمایش می‏‌دهد و به افراد مسن یا افرادی که  بینایی آن‏‌ها تحت تأثیر عوارض دیابت کم شده است، در کشیدن میزان درست انسولین در سرنگ کمک  می‏‌کند.

سرنگ انسولین یک میلی‌لیتر آوا پزشک (AVA) از نوع سرنگ های U100 است که به معنای یک سرنگ 100 واحدی است.سرنگ های انسولین معمولا برای تزریق انسولین استفاده می‌شود که با واحد بین المللی (IU) اندازه گیری می‌شود. رایج ترین سرنگ های انسولین در بازار U40 iu و U100 iu هستند. انتخاب اندازه صحیح یک سرنگ به دوز انسولین بستگی دارد.

سرنگ های انسولین از سه قسمت، سیلندر، پیستون و سوزن تشکیل شده‌اند. سیلندر سرنگ های انسولین از پلاستیک های درجه پزشکی شفاف در اندازه های باریک تولید می‌شوند. سیلندر این سرنگ ها دارای درجه بندی های حک شده هستند. سرنگ انسولین 1 سی سی آوا پزشک دارای یک ذره بین مجزا در بسته بندی است که خواندن دوز صحیح انسولین را ساده تر می‌کند.

پیستون این سرنگ ها یک میله پلاستیکی باریک است که درون سیلندر قرار گرفته است. پیستون داخل سیلندر به راحتی حرکت می‌کند و مسئول کشیدن یا خارج کردن انسولین از قسمت سوزن است. قسمت انتهای پیستون با استفاده از یک پلاستیک مهر و موم می‌شود تا از نشت انسولین به خارج از سیلندر جلوگیری کند. طراحی خاص پیستون سرنگ انسولین 1 سی سی آوا پزشک (AVA) باعث می‌شود تا تمام انسولین به راحتی از سیلندر سرنگ خارج شود.

سر سرنگ انسولین آوا پزشک  از استیل ضد زنگ تولید شده است. سوزن های این وسایل تزریق به صورت مهندسی طراحی شده‌اند و دارای یک روکش سیلیکونی هستند که درد را هنگام تزریق بسیار کاهش می‌دهد. سوزن این سرنگ همچنین با زاویه ای طراحی شده است که به سرعت و به راحتی وارد پوست می‌شود. تمام اجزا سرنگ انسولین یک میلی‌لیتر آوا پزشک با استفاده از گاز اتیلن اکساید استریل و بسته بندی شده‌اند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک