دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سرنگ انسولین 1 cc لوئراسلیپ سوپا

Syringe insulin 1 cc luer slip SUPA


شناسه محصول: 6260108901027
شناسه محصول: 6260108901027
دسته بندی: سرنگ انسولین
گیج سوزن:
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

سرنگ انسولین یکی از انواع سرنگ های پزشکی است که اگر چه کاربرد های متفاوتی دارد اما غالبا جهت تزریق انسولین به کار می رود.این سرنگ ها با دارا بودن قسمت های مختلف پیستون، سرپیستون، سر سوزن و درپوش یا کپ سر سوزن می توانند جهت تزریق انسولین های Regular و NPH به کار گرفته شوند.طول و قطر کم سرنگ انسولین و همچنین خطوط دقیق تقسیم بندی واحد ها بر روی این سرنگ تزریق باعث می شود تا انسولین و یا دیگر دارو های مورد نیاز با دقت بیشتری تزریق شوند.سرنگ انسولین سوپا یکی از انواع سرنگ های ساخت کشور ایران است که تحت عنوان سرنگ انسولین پیستون بلند نیز شناخته می شود و می تواند جهت تزریق انسولین و یا دیگر دارو های مورد نیاز به انسان و حیوانات مورد استفاده قرار گیرد.سرنگ های سوپا جهت جلوگیری از نشت داروهای تزریقی و همچنین عدم ایجاد آسیب در بافت هدف (تروماتیزه شدن) به خوبی آب بندی یا سیلیکونایز شده اند. مواد اولیه به کار رفته در ساخت سرنگ های این شرکت ایرانی از مدیکال گرید (Medical Grade) بوده و سازگاری بالایی با بدن انسان دارد.

سرنگ انسولین سوپا 1 cc در انواع دو تکه با سرسوزن 27، دو تکه با سرسوزن 29 و دو تکه با سرسوزن 30 تهیه می شود که به کمک آن می توان حجم دقیق تزریق دارو را تعیین نمود.

  • قطر سوزن و یا گیج سوزن باید متناسب با سن و ضخامت پوست بیمار باشد. هر چه گیج بالاتر باشد سوزن نازک تر است.
  • درجه بندی سرنگ از ویژگی های مهم می باشد. سرنگ های 50 واحدی هر خط انسولین معادل 1 واحد انسولین و سرنگ 100 واحدی معادل 2 واحد انسولین می باشد.
  • طول سوزن متناسب با سن و میزان چربی بیمار باشد. طول سوزن از 8 تا 12 میلی متر متغییر است.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک