دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سرنگ انسولین 0.5 cc گیج 31 یکپارچه آوا

Syringe insulin 0.5 cc 31 Gauge Integrated AVA


شناسه محصول: 6262115500415
شناسه محصول: 6262115500415
دسته بندی: سرنگ انسولین
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

سرنگ های انسولین از سه قسمت، سیلندر، پیستون و سوزن تشکیل شده‌اند. سیلندر سرنگ های انسولین از پلاستیک های درجه پزشکی شفاف در اندازه های باریک تولید می‌شوند. سیلندر این سرنگ ها دارای درجه بندی های حک شده هستند. سرنگ انسولین 0.5 سی سی آوا پزشک دارای یک ذره بین مجزا در بسته بندی است که خواندن دوز صحیح انسولین را ساده تر می‌کند.

پیستون این سرنگ ها یک میله پلاستیکی باریک است که درون سیلندر قرار گرفته است. پیستون داخل سیلندر به راحتی حرکت می‌کند و مسئول کشیدن یا خارج کردن انسولین از قسمت سوزن است. قسمت انتهای پیستون با استفاده از یک پلاستیک مهر و موم می‌شود تا از نشت انسولین به خارج از سیلندر جلوگیری کند. طراحی خاص پیستون سرنگ انسولین 0.5 سی سی آوا پزشک (AVA) باعث می‌شود تا تمام انسولین به راحتی از سیلندر سرنگ خارج شود.

سر سرنگ انسولین آوا پزشک  از استیل ضد زنگ تولید شده است. سوزن های این وسایل تزریق به صورت مهندسی طراحی شده‌اند و دارای یک روکش سیلیکونی هستند که درد را هنگام تزریق بسیار کاهش می‌دهد. سوزن این سرنگ همچنین با زاویه ای طراحی شده است که به سرعت و به راحتی وارد پوست می‌شود. تمام اجزا سرنگ انسولین یک میلی‌لیتر آوا پزشک با استفاده از گاز اتیلن اکساید استریل و بسته بندی شده‌اند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک