دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سرم ضد آکنه انواع پوست پروبیوتیک رویوال 30 ml آناهید کیمیا فارمد ایران

Serum anti acne all skin probiotic REVIVAL 30 ml ANAHEAD KIMIYA PHARMED IRAN


شناسه محصول: 6260000271716
شناسه محصول: 6260000271716
دسته بندی: ضد جوش صورت
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

جوش یک بیماری پوستی بسیار شایع است که بیشتر روی صورت، پیشانی، قفسه سینه و شانه‌ها ایجاد می‌شود. دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، نوسانات هورمونی، استرس، رطوبت بالا و استفاده از محصولات مراقبت شخصی روغنی یا چرب، در بروز جوش موثر هستند. درست است که بیشتر نوجوانان دچار جوش می‌شوند، ولی ممکن است در هر سنی بروز نماید.

زمانی که منافذ پوست، توسط سبوم یا ماده روغنی پوست، باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست مسدود می‌شوند، این انسدادها باعث ایجاد جوش‌های سر سیاه، سر سفید، جوش‌های التهابی و انواع دیگر جوش‌ها خواهد شد. این شایع ترین بیماری پوستی است که ۸۰درصد از افراد ۱۱تا ۳۰ساله حداقل به شکل خفیف آن را تجربه خواهند نمود و همچنین بیشتر افراد در مقطعی از زندگی خود تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت.

سرم ضد جوش پروبیوتیک رویوال 30 میلی لیتر Revival Probiotic Niacinamide + Zinc Acne Serum 30ml، حاوی پروبیوتیک، نیاسین آمید، زینک PCA و پروویتامین ب۵ B5 است که به صورت طبیعی تهیه شده‌اند و در بهبود انواع جوش (سرسیاه و سرسفید، جوش‌های قرمز و التهابی) موثر خواهد بود که مناسب انواع پوست است.

سرم ضد جوش پروبیوتیک رویوال، بدون پارابن، الکل، چربی، پروپیلن گلیکول و پی ای جی PEG و غیرجوش‌زا است که با کاهش چربی پوست و مقاوم در برابر میکروب، در بهبود سد ایمنی پوست و پیشگیری از ایجاد جوش موثر است. این سرم ضد جوش، فلور طبیعی پوست را حفظ می‌کند و قرمزی و التهابات پوستی ناشی از جوش را تسکین می‌دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک