دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سرم دور چشم درمالوگ 30 ml ماه بانو زیبای پارس

Serum eye contour DERMALOG 30 ml MAHBANOOYE ZIBAYE PARS


شناسه محصول: 6261238702126
شناسه محصول: 6261238702126
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

سرم دور چشم درمالوگ با فرمولاسیون ویژه برای آبرسانی، تغذیه و استحکام پوست حساس و ظریف اطراف چشم ساخته شده است. این سرم پوست را احیا و به کاهش علائم پیری آن کمک می‌کند. همچنین این محصول باعث رفع چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم نیز می‌شود. سرم دور چشم درمالوگ برای انواع پوست مناسب بوده و دارای چهار خاصیت رفع چروک‌های پنجه کلاغی دور چشم، مرطوب کننده عمقی پوست دور چشم، رفع تیرگی و پف زیر چشم، تسکین دهنده بافت حساس دور چشم نیز می‌باشد.

در ترکیبات سرم دور چشم درمالوگ از نیاسین آمید، هیالورونیک اسید، ویتامین E نیز استفاده شده است. نیاسین آمید یا ویتامین B3 چین و چروک‌های اطراف چشم را صاف کرده و ساختار سطحی پوست را بهبود می‌بخشد و به کاهش پف و ورم کمک می‌کند. سنتز پروتئین‌های پوست اطراف چشم را افزایش داده و از آسیب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. سلول‌های آسیب دیده را توسط نور ماورا بنفش ترمیم می‌کند و دارای خاصیت ضد التهابی است.

سدیم هیالورونات با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست چین و چروک‌ها را کاهش داده و موجب تقویت استحکام پوست می‌شود و رطوبت مورد نیاز آن را جذب و حفظ می‌کند. ویتامین E از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب آن‌ها جلوگیری می‌کند و دارای خاصیت رطوبت رسانی است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک