دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شیر دوش الکتریکی های_تک مدل EBP-3110

Breast pump electrical HI-TEC model EBP-3110


شناسه محصول: 7547700617136
شناسه محصول: 7547700617136
دسته بندی: شیر دوش برقی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ست شیردوش برقی های تک مدل EBP-۳۱۱۰ شامل یک بطری شیشه‌شیر از جنس پلی‌پروپیلن بوده که روی آن دارای درجه‌بندی تا ۱۵۰ میلی‌لیتر است. همچنین مجهز به سری مکنده سیلیکونی بسیار نرم با فرم گلبرگی است. این محصول دارای سیستم جلوگیری از بازگشت شیر است. شیردوش برقی های تک مدل EBP-۳۱۱۰ دارای ۹ درجه تنظیم قدرت مکش، با تعداد درجه‌های تنظیم متفاوت، ‌به شما این امکان را می‌دهد تا قدرت مکش را به راحتی کم یا زیاد کنید.

شیردوش برقی های تک از متریال خوب و با کیفیتی ساخته شده‌ و فاقد ماده مضر و خطرناک بیسفنول A هستند. این کیفیت را می‌توانید به وضوح در ظاهر اجزای تشکیل‌دهنده این ست مشاهده کنید. قطعات تشکیل‌دهنده این مجموعه سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل هستند. در این ست یک سری سیلیکونی گرد مجهز به درپوش و همچنین دوشاخه سیم آداپتور نیز ارائه شده که کل این تکه‌ها،‌ وزنی برابر با ۵۱۰ گرم را به خود اختصاص می‌دهند.

استفاده از شیر دوش

در روزهای اول زایمان،دلایل زیادی برای شیر دوشیدن مادران به وجود می‌آید. گاهی نوزاد نمی تواند سینه مادر را بگیرد و مادر برای اینکه قند بچه نیفتند مجبور است با شیر دوش، شیر خود را دوشیده و به فرزند خود بدهد تا انرژی لازم برای گرفتن سینه مادر را بدست بیاورد. شیردوش‌ها که یک وسیله پزشکی محسوب می‌شوند، تایید شده در سازمان دارویی و غذای آمریکا هستند. مادران کارمند که نمی توانند در طی روز به نوزادان خود شیر بدهند، با استفاده از شیر دوش، می‌توانند شیر خود را در یخچال نگهداری کرده و در زمان مناسب به نوزاد بدهند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک