دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سایه ابرو 2 رنگ کالیستا EB01

Shadow eyebrow 2 colours CALLISTA EB01


شناسه محصول: 6260482515315
شناسه محصول: 6260482515315
دسته بندی: سایه ابرو
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

برای کسانی که ابروهای کم پشت دارند، پر کردن فضاهای خالی آن هم به صورت طبیعی و بدون آنکه باعث ریزش ابروها شود، اهمیت زیادی دارد. سایه ابرو دوتایی کالیستا با رنگ‌های منحصر به فرد خود این امکان را فراهم کرده که بتوانید با توجه به سلیقه خود یک ابروی زیبا داشته باشید و از کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن نیز اطمینان داشته باشید. این محصول علاوه بر اینکه حالتی طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد، از پوست ابرو نیز محافظت می‌کند.

زیبایی ابروها، مکمل آرایش چشمان شما است. پس اگر یک آرایش چشم زیبا و منحصر به فرد برایتان اهمیت دارد، باید به همان میزان برای ابروی خود اهمیت قائل شوید تا نتیجه دلخواه را از آرایشتان بگیرید. به طور کلی فرم و رنگ ابروها بی‌شک تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد و به همین دلیل اغلب بانوان سعی می‌کنند با استفاده از سایه ابرو نقایص احتمالی ابروهای خود را بپوشانند. به همین دلیل سایه ابرو دوتایی کالیستا تولید و روانه بازار شده است.

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که به دلیل ابروهای کم پشت به طور مداوم از سایه ابرو استفاده می‌کنند، توصیه می‌کنیم که در انتخاب محصولات آرایش چشم و ابرو خود دقت کافی را داشته باشید، زیرا سایه‌های غیر استاندارد یا بی‌کیفیت، سلامت ابروهای شما را به خطر می‌اندازد. سایه ابرو دوتایی کالیستا با پوشش طبیعی و ماندگار، ابروها را پر، یکدست و طبیعی نشان می‌دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک