دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

سافت ژل ویتامین E + ویتامین D یوروویتال 60 عددی حکیمان طب کار ایران

Softgel VITAMINS E+ VITAMINS D EURHO VITAL 60 Pcs HAKIMAN TEB KAR IRAN


شناسه محصول: 6260661804056
شناسه محصول: 6260661804056
دسته بندی: ویتامین E
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کپسول ویتامین ای و د۳یوروویتال حاوی دو ویتامین مهم E و D۳است که برای بدن ضروری به شمار می‌آیند. این محصول مکملی مناسب جهت کاهش سطح التهاب، تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت عمومی بدن است. ساختار این محصول به صورت کپسول ژلاتینی نرم است که زیست دسترسی بهتر و جذب و اثربخشی بالاتری دارد.

ترکیبات موثر کپسول ویتامین ای و د3 یوروویتال:

ویتامین D۳: در هر کپسول ویتامین E و D۳یوروویتال به میزان ۱۰۰۰ واحد ویتامین د وجود دارد که تامین کننده دوز مناسبی از این ویتامین است. ویتامین دی از جمله ویتامین‌های محلول در چربی بوده که باعث افزایش جذب و کاهش دفع کلسیم می‌شود و به همین دلیل سطح خونی کلسیم را در بدن حفظ می‌کند. همچنین با تحریک استخوان سازی و جلوگیری از خروج کلسیم از استخوان‌ها نیز باعث افزایش تراکم توده استخوانی و پیشگیری از پوکی استخوان می‌شود. علاوه بر آن خرید قرص ویتامین د۳ نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی، سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت نوع ۲، افسردگی و زوال عقل دارد.

ویتامین E: این ویتامین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که از سلول‌ها در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و در سلامت پوست و جوانسازی آن نقش موثری دارد. دریافت مقدار مناسبی از قرص ویتامین E به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک