دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ساشه کلاژن پلاس 20 عددی طعم پرتقال سی تو آراد پارس

Sachet COLLAGEN PLUS 20 Pcs taste orange CITO ARADE PARS


شناسه محصول: 6262987000006
شناسه محصول: 6262987000006
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کلاژن:
کلاژن فراوان ترین پروتئین موجود در بدن است که در همه ی بافت های اتصال دهنده از جمله پوست، استخوان، غضروف، تاندون و رگ های خونی موجود بوده و جزء اصلی ساختار اصلی اتصال دهنده پوست می باشد. تولید کلاژن با افزایش سن و مواجه با عواملی مانند استعمال سیگار و نور خورشید کاهش یافته و موجب چین و چروک در پوست می گردد. استفاده از پودر کلاژن ماهی خوراکی که محبوب ترین نوع کلاژن خوراکی و با خاصیت جذب بالا می باشد سبب افزایش آب رسانی، کاهش چین و چروک، افزایش استحکام و الاستیسیتی و جوان سازی عمیق پوست می گردد.
سدیم هیالورونات: 
هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در پوست انسان بوده که دارای ظرفیت خیره کننده برای جذب و حفظ مقدار زیادی رطوبت است. با بالا رفتن سن، پوست شما توانایی حفظ رطوبت را از دست می دهد و به همین دلیل چین و چروک پوست بیشتر می شود. سدیم هیالورونات برای لایه های زیرین پوست رطوبت ایجاد می کند واین رطوبت طراوت و جوانی پوست را چندین برابر می کند در عین حال لایه های بیرونی پوست را احیا کرده و خطوط چین و چروک را بهبود می بخشد. همچنین سدیم هیالورونات به صورت طبیعی در مفاصل بدن وجود داشته و مانند یک روان کننده حرکت مفاصل را آسان می نماید و به همین جهت به حفظ سلامت مفاصل و جلوگیری از ساییدگی مفاصل و بروز آرتروز کمک می کند.
زینک گلوکنات: 
زینک یکی از عناصر مهم و ضروری است که نقش بسیار مهم و حیاتی در حفظ و سلامت و شادابی پوست و جلوگیری از نازکی و ریزش مو، ترمیم زخم ها، تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد بیش از 100 نوع آنزیم و هورمون در بدن، بهبود سیستم خواب، کاهش التهاب، سلامت در رابطه، و ... دارا می باشد.
طبق مطالعات انجام شده ژینک گلونات در میان سایر ترکیبات زینک دارای بالاترین جذب و کمترین عوارض گوارشی می باشد.
ویتامین C:
آسکوربیک اسید (ویتامین C) یک ویتامین محلول در آب بوده که اثر آنتی اکسیدان بسیار قوی داشته و برای سنتز و نگهداری کلاژن و مواد داخل سلولی بافت های بدن عروق خونی و غضروف، استخوان ها، دندان ها، پوست و تاندون ها ضروری می باشد همچنین برای ترمیم زخم و مقاومت در برابر عفونت و تقویت سیستم ایمنی لازم و ضروری است. اثر آنتی اکسیدان قوی داشته و عامل احیا کننده اساسی برای بسیاری از فعالیت های آنزیمی سلول و فرآیندهای نقل و انتقال الکترون بوده و برای افزایش جذبی آسان در بیماران مبتلا به کم خونی مصرف ویتامین C موثر می باشد. از آن جایی که بدن انسان قادر به سنتز ویتامین C نمی باشد دریافت آن از مواد غذایی و مکمل ها ضروری می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک