دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ساشه بایوکید تک ژن فارما 15 عددی تک ژن زیست

Sachet BIOKID PROBIOTIC TAKGENE PHARMA 15 Pcs TAK GEN ZIST


شناسه محصول: 6262742300457
شناسه محصول: 6262742300457
دسته بندی: دستگاه گوارش
امتیاز محصول

داروخانه ها

750,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
750,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
750,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ساشه پروبیوتیک بایوکید تک ژن فارما موجب بهبود جذب روده‌ای مواد غذایی و به دنبال آن افزایش دور سر در نوزادان پری ترم است. کپسول بایوکید به بهبود مشکلات گوارشی و جابجایی مواد غذایی در دستگاه گوارش مانند اسهال و یبوست کمک می‌کند. از دیگر مکانیسم‌های اثر این فراورده می‌توان به سنتز ویتامین‌های ضروری بدن از جمله ویتامین‌های B اشاره نمود.

نقش پروبیوتیک در سلامت کودک طبق گزارش‌های WHO، تعداد کودکان زیر ۵ سال مبتلا به کمبود وزن برابر ۱۱۵ میلیون نفر بوده و ۱۷۸ میلیون کودکان نیز دچار کوتاهی قد هستند. در حدود یک چهارم از کودکان در کشورهای در حال توسعه به ویژه در آفریقا و آسیا نیز از سو تغذیه رنج می‌برند.

کودکان زیر ۵ سال مبتلا به سوتغذیه خطر ابتلای بیشتری به اسهال داشته و میزان مرگ و میر در آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. از این رو در دهه گذشته استفاده از پروبیوتیک جهت بهبود سلامت به ویژه در کودکان و ممانعت از ابتلای آن‌ها به بیماری‌های عفونی رو به افزایش است. پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که اثرات سلامت بخشی دارند. آن‌ها در درمان و پیشگیری بیماری‌های کودکان به ویژه مبتلایان بیماری‌هایی همانند اسهال، آلرژی، عفونت، انتروکولیت و کولیک نوزادان بسیار مناسب هستند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک