دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ساشه اینوفولیک لو لی فارما 30 عددی هلث پارسیان

Sachet INOFOLIC LO LI PHARMA 30 Pcs HEALTH PARSIAN


شناسه محصول: 6265875500039
شناسه محصول: 6265875500039
امتیاز محصول

داروخانه ها

3,465,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر خوراکی اینوفولیک لو لی فارما یک مکمل رژیمی تهیه شده از میو اینوزیتول و اسید فولیک می باشد که نیاز بدن به این ترکیبات را در صورت کمبود تامین می کند. اینوفولیک می تواند نیاز بدن به میو اینوزیتول و اسید فولیک را در دوره های درمانی زیر تامین کند:

دیابت نوع دو و به عنوان افزوده در پروتکل های کنترل شده تحرک تخمدان

شرایط مقاومت به انسولین قبل از دیابتی

سندرم تخمدان پلی کیستیک

ترکیبات پودر خوراکی اینوفولیک لو لی فارما

میو اینوزیتول به صورت طبیعی در بدن انسان به عنوان بخشی از غشا سلولی وجود دارد. میو اینوزیتول نقش اساسی ای به عنوان رساننده پیام هورمون هایی مانند انسولین، FSH و TSH ایفا می کند. کمبود میو اینوزیتول منجر به تغییر در پاسخ به هورمون ها می شود.

میو اینوزیتول متابولیسم چربی و شکر را کنترل کرده و فعالیت های سلولی سیستم عصبی را تنظیم می کند. تحقیقات علمی نشان داده اند که تجمع زیاد میو اینوزیتول در مایع فولیکولی باعث ارتقا کیفیت شاخص های جنین و تخمک می شود. شرایط پاتولوژیکی مهم، مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک در واقع به دلیل کمبود میو اینوزیتول به وجود می آیند. اسید فولیک (B9) اسید فولیک یک ویتامین محلول در آب از ویتامین های گروه ب می باشد. اسید فولیک با سنتز پروتئین ها، DNA و RNA همراه می باشد و در فرآیند تقسیم سلولی و اصلاح کروموزوم همکاری می کند. اسید فولیک همچنین در پرورش بافت های مادرانه در دوران بارداری مشارکت می کند. کمبود اسید فولیک   می تواند باعث افزایش هموسیستئین درون فولیکار شده و در نتیجه باعث کاهش تخمک گذاری شود. تحقیقات دانشمندان نشان داده است که کمبود دریافت اسید فولیک معمولا باعث ایجاد اخلال در رشد جنین می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک