دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ریمل حجم دهنده و بلند کننده و پر کننده مژه اینفینیت مای 10 ml

Mascara volumizing and lengthening and curling eyelash infinite MY 10 ml


شناسه محصول: 6260482514516
شناسه محصول: 6260482514516
دسته بندی: ریمل مژه
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ریمل سه کاره اینفینیت مای ۳ کارایی حجم‌دهندگی، افزایش طول مژه و حالت‌دهندگی را در یک محصول جمع کرده است. این محصول با داشتن براش و سری مخصوص فر مژه امکان فر کردن مژه‌ها را نیز برای مصرف‌کننده فراهم می‌آورد. ریمل اینفنیت مای ضمن حجم‌دهندگی فوق‌العاده به مژه‌ها آنها را خوش حالت‌تر و بلندتر از حد معمول نمایان می‌سازد. در نتیجه به چشم‌های شما جلوه‌ای ویژه می‌بخشد.

یکی از مشکلات اصلی در استفاده از ریمل نحوه پاک شدن آن خواهد بود که به چشم آسیبی وارد نشود. این ریمل به راحتی با انواع پاک کننده‌های آرایشی و آب و صابون پاک خواهد شد. ریمل حجم‌دهنده موجب افزایش حجم و سنگینی مژه‌های شما می‌شود. آنها اغلب فرمول غلیظ‌تری نسبت به دیگر ریمل‌ها دارند. با برخورداری از پلیمرهای سیلیکون یا موم مسبب پرتر نمایان شدن مژه‌های شما می‌شوند.

نکات آموزنده در استفاده از ریمل ها

ریمل هرگز نباید به‌طور مشترک استفاده شود. چوب‌های ریمل استفاده‌شده، حاوی باکتری هستند که به محض وارد شدن به تیوب ریمل، در سراسر آن پخش می‌شوند. هر گاه خواستید مقدار زیادی ریمل بزنید، برس ریمل را با دستمال کاغذی یا دستمالی نازک پاک کنید. مقدار ریمل حجم دهنده که استفاده می‌کنید رابطه‌ مستقیمی با افزایش حجم مژه‌ها دارد. می‌توانید در هر جایی از مژه که دوست دارید برجسته‌تر به نظر آید، مقدار بیشتری ریمل حجم دهنده بزنید. برای چشمانی بازتر، ریمل را در وسط چشم‌هایتان بزنید. برای چشم‌های گربه‌ای یا بیشتر بالا بردن مژه‌ها، ریمل را در گوشه چشم‌ها بزنید. ریمل سه کاره اینفینیت مای یک ریمل بلند کننده مشکی حالت دهنده و حجم دهنده مناسب است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک