دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ریمل حجم دهنده مژه واندر ولوم کالیستا 15 ml

Mascara volume eyelash wonder volume CALLISTA 15 ml


شناسه محصول: 6260482514721
شناسه محصول: 6260482514721
دسته بندی: ریمل مژه
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,400,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ریمل حجم دهنده واندر ولوم کالیستا حجم و پرپشتی قابل توجهی به مژه‌ها می‌بخشد. با استفاده از این محصول، مژه‌ها حداکثر حجم ممکن را پیدا کرده و بدون ایجاد هیچ گونه احساس چسبندگی، این مدل ریمل حالتی بسیار چشمگیر به چشمان شما می‌دهد. ریمل برند کالیستا دارای فرچه مویی بوده و به عنوان یک ریمل ضد ریزش معرفی شده است. اما در عین حال به آسانی با پاک کننده پوست پاک می‌شود.

با توجه به اینکه آرایش چشم همیشه یکی از مراحل اصلی و مهم هر آرایشی بوده، انتخاب محصول مناسب بسیار حائز اهمیت است. یکی از لوازمی که به زیبایی چشم‌ها کمک می‌کند، ریمل است. ریمل کالیستا صورتی با دارا بودن فرچه مویی مناسب سبب حجیم و پر پشت شدن مژه‌ها می‌شود. با توجه به ترکیبات مرغوب این ریمل مژه‌ها به هم نمی‌چسبد و در طولانی مدت خوش حالت می‌مانند.

نکاتی درباره استفاده از ریمل

ریمل را به طور مشترک استفاده نکنید، فرچه ریمل استفاده شده، حاوی باکتری است که به محض وارد شدن به تیوب در سراسر آن پخش می‌شود. از این رو ممکن است در صورت استفاده از ریمل دیگری به چشمان خود آسیب بزنید. هر زمانی که قصد داشتید مقدار زیادی ریمل بزنید، ابتدا برس ریمل را با دستمال کاغذی پاک کنید و سپس آن را به مایع ریمل آغشته کنید. برای چشم‌های گربه‌ای ریمل را به سمت بالا زده و برای چشمان بازتر، ریمل را در وسط مژه‌هایتان بزنید.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک