دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ریمل حجم دهنده مژه بولد ولوم کالیستا 15 ml

Mascara volume eyelash bold volume CALLISTA 15 ml


شناسه محصول: 6260482514769
شناسه محصول: 6260482514769
دسته بندی: ریمل مژه
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ریمل حجم دهنده بولد ولوم کالیستا با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در طراحی برس مویی و فرمولاسیون ترکیبات خود، فضای خالی بین مژه‌ها را پر کرده و آنها را حجیم‌تر، پرپشت‌تر و خوش حالت‌تر نشان می‌دهد. این ریمل برای استفاده تمام بانوان مناسب است.

تکنیک های صحیح ریمل زدن

قبل از اینکه برس را به مژه‌های خود بزنید، مقدار اضافی مایع روی آن را پاک کنید. هنگام ریمل زدن باید برس را افقی بگیرید و بعد از ریشه به سمت نوک مژه‌ها ریمل بزنید، حواستان باشد که خیلی مژه‌ها را از ریمل پر نکنید. وقتی می‌خواهید مژه‌های پلک بالا را ریمل بزنید، برس را بالای مژه‌ها بگیرید چون وقتی به مژه‌ها از بالا ریمل می‌زنید، وزن مژه‌ها به سمت پایین می‌افتد و حالت بهتری می‌گیرد. اگر می‌خواهید بعد از ریمل زدن، مژه‌هایتان بهم نچسبد، باید صبر کنید بعد از هر بار ریمل زدن مژه‌ها خشک شود و بعد دوباره دور دوم را شروع کنید.

توجه داشته باشید برای جلوگیری از عفونت‌های چشمی، فقط از ریمل خود استفاده کنید و ریمل خود را به شخص دیگری قرض ندهید. زیرا ریمل محل مناسبی برای رشد باکتری‌هایی است که عفونت‌های چشمی را به دنبال دارند. حتی ممکن است ریمل دوست شما باکتری‌هایی داشته باشد که برای چشم او مضر نبوده ولی برای چشمان شما باعث عفونت شود. پیشنهاد می‌کنیم برای سلامت چشم و مژه‌ها، هر سه ماه یک بار ریمل خود را عوض کنید.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک