دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

رول ضد تعریق آقایان لامینین 50 ml گل افشان آرایش

Anti perspirant roll Men LAMININ 50 ml GOLAFSHAN ARAH


شناسه محصول: 6260558001100
شناسه محصول: 6260558001100
دسته بندی: رول ضد تعریق
امتیاز محصول

داروخانه ها

920,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بدن انسان هنگام قرارگیری در برخی شرایط شروع به عرق کردن می‌‌کند. در واقع عرق کردن اصلا بد نیست و یک واکنش طبیعی و حیاتی برای بدن محسوب می‌‌شود. با وجود مزایایی که تعریق دارد اما این مسئله باعث نمی شود که از عرق کردن خوشمان بیاید. عرق کردن زیاد حتی می‌تواند روی اعتماد به نفس افراد هم تاثیر گذار باشد چون باید مدام نگران خیس شدن لباس یا بو گرفتن بدن بود. مام رول ضد تعریق دئودورانت مردانه لامینین بدون باقی گذاشتن هیچ گونه اثر چربی یا لک روی لباس، به خوبی از بوی بد عرق جلوگیری می‌کند.

این محصول با رایحه مطلوب خود به سادگی در ناحیه زیر بغل و دیگر نواحی بدن مانند کف دست، پا، کشاله ران و هر ناحیه دیگری که تعریق زیاد دارد استفاده می‌شود. به سرعت جذب پوست شده و به دلیل فاقد الکل بودن سبب تحریک پوست نخواهد شد. بانوان هم می‌توانند از این مام استفاده کنند.

هنگامی که با استفاده از صابون زیر بغل را شستشو می‌دهید، پوست PH اسیدی خود را از دست داده و به حالت خنثی درمی آید. باکتری‌ها تمایل دارند در محیط با PH خنثی یا قلیایی فعالیت کنند. در نتیجه ایجاد یک محیط این چنینی برای رشد و کلون شدن آنها بسیار مناسب است. رول ضد تعریق آقایان لامینین از PH اسیدی پوست محافظت کرده و همانند شوینده‌هایی نظیر صابون سبب از بین رفتن آن نخواهد شد. این محصول از ماده آلومینیوم کلروهیدرات بهره مند است. ترکیبات با پایه آلومینیوم سبب تحریک الکترولیت‌های عرق شده و می‌توانند مجرای خروجی عرق را مسدود کنند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک