دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن پوست و مو بزرگسالان میوه سنجد اوردینری 30 ml وستا فارما

Oil skin and hair elderberry ORDINARY 30 ml VESTA PHARMA


شناسه محصول: 6269645000477
شناسه محصول: 6269645000477
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این روغن، پوست شما را آبرسانی می‌کند و به محافظت از سد رطوبتی طبیعی پوست در برابر آسیب ناشی از خشکی می‌پردازد. همچنین این روغن حاوی اسیدهای لینولئیک، اولئیک، استئاریک و پالمیتیک و همچنین آنتی‌اکسیدان است، به این معنی که این آب‌رسان با منبع ارگانیک از علائم قابل مشاهده‌ی استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند و در عین حال باعث روشن شدن پوست می‌شود.

روغن سنجد تلخ اوردینری، به دلیل محتوای بالای اسید پالمیتولئیک (امگا۷)، دارای رایحه‌ای طبیعی است و رنگ طبیعی نارنجی مایل به قرمز این فرآورده به دلیل محتوای بالای کاروتنوئیدها و لیکوپن‌های موجود در آن است.

پس از استفاده از سرم روغن سنجد تلخ اوردینری، رنگ آن تا زمانی که شسته شود روی پوست شما باقی میماند. این روغن، نرم‌کننده و جوان‌کننده‌ی پوست و همچنین مو می‌باشد و انعطاف‌پذیری موها را بهبود می‌بخشد که برای هر نوع پوست و همچنین مویی قابل استفاده خواهد بود.

داشتن پوستی سالم و جوان یکی از خواسته‌های هر انسانی است که به زیبایی ظاهری‌ خود اهمیت می‌دهد و می‌داند که برای حفظ این زیبایی‌ که در خودباوری وی اثرگذار است، مراقبت روزانه‌ از پوست مهم خواهد بود.

بویژه پوست صورت که بیشتر از دیگر بخش‌های پوستی، توی دید است و با کوچک‌ترین عامل مضری مانند؛ نور خورشید، کمبود مواد مغذی، رادیکال‌های آزاد، خشکی پوست و … نشانه‌های پیری پوست بر روی آن نمایان می‌شود.

روغن سنجد تلخ اوردینری، به کمک غلظت بالایی از اسید پالمیتولئیک کمیاب (امگا۷) در تغذیه و محافظت از پوست و مو کارآیی دارد و به خاطر ویتامین های آ، ای و ث و کاروتنوئیدها و لیکوپین موجود در آن، به محفاظت از پوست در برابر آسیب‌های استرس‌ اکسیداتیو ناشی از فعالیت‌های بیش از اندازه‌ی رادیکال‌های آزاد و حفظ عملکرد سد طبیعی پوست کمک می‌کند.

روغن سنجد تلخ اوردینری، همچنین باعث افزایش صافی و بازگرداندن حالت ارتجاعی مو می‌شود و مناسب هر نوع پوست و مویی می‌باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک