دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن پوست و مو آرگان مراکشی اوردینری 30 ml وستا فارما

Oil multi action skin and hair adult Argan oil ORDINARY 30 ml VESTA PHARMA


شناسه محصول: 6269645000484
شناسه محصول: 6269645000484
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این محصول  حاوی روغن آرگان مراکشی 100 درصد خالص است و می توان از آن هم روی پوست و هم مو استفاده کرد. روغن آرگان از میوه درخت آرگان که بومی کشور مراکش است استخراج می شود. این روغن حاوی مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان، انواع ویتامین، مواد معدنی و همچنین اسیدهای چرب است و یکی از محصولات پرطرفدار برای مرطوب سازی و همچنین تقویت پوست و مو محسوب می شود.
بخاطر وجود مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، دی اوردینری از ظرفی تیره برای این محصول استفاده کرده تا جلوی تغییر ماهیت این آنتی اکسیدانها در مجاورت نور آفتاب را بگیرد.
روغن آرگان دی اوردینری بافتی غلیظ و بسیار چرب دارد که می تواند استفاده از آن را کمی مشکل کند زیرا به راحتی روی پوست پخش نمی شود. برای استفاده از این روغن، دو تا سه قطره از آن را روی کف دستتان ریخته و آنها را به هم بمالید و سپس روی صورتتان پخش کنید. همانطور که گفتیم بخاطر بافت بسیار چرب این روغن، مصرف آن برای پوستهای چرب و ترکیبی پیشنهاد نمی شود. بهترین استفاده روغن آرگان دی اوردینری برای پوستهای خشک و خیلی خشک است و می تواند با آبرسانی و نرم کردن پوست، ظاهری درخشان و زیبا به آن دهد.
به گفته دی اوردینری، برای استخراج این روغن از روش پرس سرد استفاده شده که این روش باعث خواهد شد تا اسیدهای چرب و همچنین آنتی اکسیدانهای موجود در این روغن دست نخورده باقی بمانند و بافت آنها تغییر نکند. از طرف دیگر و به خاطر حفظ ترکیبات مفیدش، این روغن تصویه نشده و به همین خاطر هم هنگام استفاده متوجه بوی آن خواهید شد که البته اصلا اذیت کننده و یا حساسیت زا نیست.
همانطور که اشاره شد، روغن آرگان به واسطه وجود ویتامین E و اسیدهای چرب در ترکیباتش، بافتی آبرسان و نرم کننده دارد و می تواند باعث آبرسانی و پرتر شدن پوست شود که در نتیجه باعث خواهد شد تا چین و چروکهای آن نیز تا حدی کمتر شوند.
در کنار خواص متعددش برای پوست، از روغن آرگان می توان بر روی موها نیز استفاده کرد. این روغن می تواند ظاهر موها را شادابتر کند و و با آبرسانی و چرب کردن آن باعث شود تا موهایی براق تر و زیبا تر داشته باشید. البته این اثر بیشتر برای کسانی که موهایی خشک و شکننده دارند مفید خواهد بود. هنگام استفاده بر روی موها باید دقت کنید که این روغن به پوست سرتان نرسد زیرا می تواند باعث چرب شدن بیش از حد آن شود. همچنین بهتر است قبل از اعمال این روغن، موهایتان مرطوب باشد.
اگر پوستی خشک، قرمز و حساس دارید، روغن آرگان می تواند باعث بهبود خشکی پوستتان شده و به واسطه وجود ترکیبات آرامش بخش پوست باعث شود تا قرمزی پوستتان نیز تا حدی کمتر شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک