دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن مرطوب کننده انواع پوست دانه گل گاوزبان اوردینری 30 ml وستا فارما

Oil moisturizing all skin adult borage seed oil ORDINARY 30 ml VESTA PHARMA


شناسه محصول: 6269645000323
شناسه محصول: 6269645000323
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

روغن دانه‌ی گل گاوزبان به لطف غلظت فوق العاده بالای نوعی اسید چرب ضروری‌ به نام گاما اسید لینولنیک (GLA)، از سلامت و ظاهر سالم پوست حمایت می‌کند و از آنجایی که غنی از اسیدهای لینولئیک، اولئیک، استئاریک و پالمیتیک است، برای پوست‌هایی که به دلیل خشکی و کم‌آبی تحریک شده‌اند ایده آل است.

روغن دانه گل گاوزبان اوردینری، دارای رایحه‌ای خاص است که نشان‌دهنده‌ی خلوص آن است و مناسب برای انواع پوست و همچنین مغذی و نرم‌کننده‌ی مو می‌باشد که در ادامه‌ی متن به صورت ریزبینانه‌تر بدان خواهیم پرداخت. این فرآورده مناسب هر نوع پوستی، بویژه پوست‌های خشک و حساس و همچنین مناسب انواع مو است.

سلامت هر نوع پوست و مویی جدا از عوامل ژنتیک، آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد پیرامون فرد، نور خورشید یا بیماری از اهمیت زیادی برخوردار است که بهتر است به صورت روزانه از آن‌ها مراقبت نمود و رطوبت کافی را بدان‌ها رسانید.

حال زمانی که پوست دچار خشکی و کم‌آبی می‌شود، این عدم رطوبت کافی باعث می‌شود که رفته‌رفته بر روی پوست نشانه‌های پیری نمایان شود که می‌تواند شامل؛ بروز خط‌های چین و چروک، بروز یا شدت التهابات پوستی و لک‌های تیره خواهد بود که به زیبایی‌ پوست و خودباوری افراد لطمه خواهد زد.

مو نیز چنانچه آسیب ببینند خشک و شکننده خواهد شد و ظاهری کدر و مات به خود خواهد گرفت‌ که معمولاً به نازک شدن و دو شاخه شدن  موها خواهد انجامید و در مواردی حتی می‌تواند باعث‌ ریزش موها شود.

روغن دانه گل گاوزبان اوردینری 30 میلی لیتر Ordinary Borage Seed Oil 30m؛ صدرصد ارگانیک، خالص و تهیه شده به روش پرس سرد می‌باشد که موجب حفظ ساختار و خاصیت ترکیبات فعال آن می‌شود و حاوی مقادیر بالایی اسید گاما لینولنیک، اسید لینولئیک، اسید اولئیک و اسید استئاریک می‌باشد.

این نوع روغن برای انواع پوست و مو، بویژه پوست‌های خشک، ملتهب و حساس بهترین گزینه می‌باشد. روغن دانه گل گاوزبان اوردینری، سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانت و به واسطه‌ی مبارزه با رادیکال های آزاد در کمک به جلوگیری از پیری پوست مفید خواهد بود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک