دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن تقویت کننده 1 انواع مو مورینگا امو 100 ml پرگاس طب

Oil fortifying all hair type adult MORINGA EMO 100 ml PERGAS TEB


شناسه محصول: 6260238603679
شناسه محصول: 6260238603679
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

روغن مراقبت از مو ۱ مورینگا امو مناسب انواع مو است. موی انسان در مواجهه با شرایط آب و هوایی، تغذیه و سبک زندگی در معرض مشکلاتی نظیر وزی، خارش، ریزش و از دست دادن حالت ابریشمی قرار می‌گیرد. مراقبت از انواع مو راه‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن استحمام هر ۲ روز یک بار با شامپو مناسب است. اما برخی افراد به مراقبت از موی خود اهمیتی دو چندان می‌دهند و بنابراین از تقویت کننده‌های مو استفاده می‌کنند. روغن مراقبت از مو مورینگا هم برای همین منظور استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از روغن مراقبت از مو مورینگا کد شماره 1

این محصول با داشتن ترکیباتی نظیر لافااُیل و روغن جوجوبا از شکنندگی مو، موخوره، وز شدن و ریزش جلوگیری می‌کند. ترمیم مو ناشی از اشعه فرا بنفش و حالت دهنده‌های حرارتی از دیگر مزایای استفاده از این محصول است. همچنین در تقویت مو، درخشندگی و افزایش نرمی تاثیر می‌گذارد. این محصول حاوی روغن جوجوبا است که در ادامه به تاثیر آن بر مو اشاره خواهیم کرد.

خواص روغن جوجوبا برای مو

روغن جوجوبا رطوبت از دست رفته موها را جبران می‌کند، بافت موها را بهبود می‌بخشد و خشکی و شوره سر را از بین می‌برد. برای از بین بردن وزی و گره موها فقط کافی است ۲ یا ۳ قطره از این روغن را بر روی موهای خود بمالید و سپس برس را بر روی موهای خود بکشید؛ در کسری از ثانیه گره‌های مویی باز می‌شوند و برس به راحتی بر روی سطح مو حرکت می‌کند. جلوگیری از ریزش سکه‌ای موها، از بین بردن قارچ و تقویت پیاز مو از دیگر خواص روغن جوجوبا برای مو است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک