دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن تقویت کننده و استحکام بخش ناخن پرو نیل آردن اکسپرتیج 8 g پارس حیان

Oil reinforcing and strengthening nail adult pro nail ARDENE EXPERTAGE 8 g PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147703026
شناسه محصول: 6260147703026
دسته بندی: روغن ناخن
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

روغن تقویت کننده و استحکام بخش ناخن اکسپرتیج آردن بر پایه کمپلکسی از ویتامین‌ها و روغن‌های طبیعی موثر و کارآمد جهت محافظت از ناخن در نظر گرفته شده است. افزایش استحکام و مقاومت، جلوگیری از بروز خشکی و شکنندگی آن نیز از دیگر مزایای این تقویت کننده ناخن است. تقویت کننده ناخن آردن با تقویت، تغذیه و تامین رطوبت مورد نیاز ناخن و کوتیکول‌های اطراف آن، سبب تسریع رشد، افزایش انعطاف پذیری و جلوگیری از شکنندگی ناخن می‌شود.

مواد موثر روغن اکسپرتیج آردن

این فراورده دارای مواد موثری به شرح ذیل است:

روغن بادام: یکی از پایدارترین روغن‌های گیاهی و حاوی ویتامین‌های E، A، B۱  و B۶ است. بادام شیرین از ترک خوردگی، شکنندگی و خشکی ناخن جلوگیری می‌نماید.

روغن جوانه گندم: منبعی سرشار از ویتامین‌های D، E و A بوده که علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی قوی سبب افزایش جریان خون مویگری شده و سرعت رشد ناخن‌ها را افزایش می‌دهد.

روغن زیتون : غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌های ضروری بوده که علاوه بر انعطاف پذیری ناخن و افزایش رطوبت آن، به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند.

روغن جوجوبا: شباهت بسیاری به سطح پوست بدن داشته و لذا با پوست سازگاری خوبی دارد. این فراورده با قدرت نفوذ پذیری بالا، سبب افزایش الاستیسیته و انعطاف پذیری و ایجاد نرمی ناخن می‌شود.

روغن گل گاو زبان: سرشار از اسید لینولئیک و اسید لینولئیک است. این دو ماده تکثیر سلول‌های ناخن را تسریع کرده و با تقویت انعطاف پذیری مانع از شکنندگی و لایه لایه شدن می‌شوند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک