دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم 8 ml پارس حیان

Oil fortifying nail adult HYDRODERM 8 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147730534
شناسه محصول: 6260147730534
دسته بندی: روغن ناخن
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,316,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم با توجه به نیاز افراد در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار داده که کاملا طبیعی تولید شده و اثر نرم کنندگی و مرطوب کنند‌گی در سطح ناخن را حفظ می ‌کند. این محصول حاوی کمپلکس تقویت کننده و مرطوب کننده روغن های بادام شیرین، گل گاوزبان، جوجوبا و دانه انگور و ویتامین های E و A است که اثرات مفیدی را روی ناخن اعمال می کند. 

ترکیبات موثر روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم

روغن بادام شیرین:

از فشرده شدن دانه های بادام به دست می آید. روغن بادام یکی از پایدارترین روغن های گیاهی، با بو و طعم طبیعی، حاوی ویتامین های A ،B۱ ،B۲ ،B۶ و ویتامین E و درصد بالایی از اسیدهای چرب ضروری است که به ترمیم ناخن کمک نموده و با دارا بودن خواص پخش شوندگی آسان و جذب سریع، تقویت کنندگی و محافظت کنندگی بالا و کمک به تنظیم و جذب رطوبت، از ایجاد ترک خوردگی، خشک و شکنندگی ناخن ممانعت به عمل می آورد.

روغن دانه انگور (Grape Seed Oil):

این روغن بسیار سبک از فشردن دانه های انگور به دست آمده و به راحتی توسط پوست جذب می گردد. این روغن دارای درصد بالایی از اسید آلفا لینولئیک بوده که از اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز پوست و غشا سلولی می باشد. خواص احیاکنندگی، بازسازی کنندگی و مرطوب کنندگی آن در تقویت سلول های ناخن بسیار موثر بوده و سبب افزایش الاستیسیته و حفظ لطافت و نرمی ناخن و کوتیکول اطراف آن می گردد.

روغن گل گاو زبان (Borage Oil):

سرشار از اسید لینولئیک و اسید لینولنیک می باشد. این دو ماده موثر به تجدید ساختار لایه های سلولی کمک کرده و به عبارتی فرآیند تکثیر سلول های ناخن را تسریع می نماید و با تقویت الاستیسیته و انعطاف پذیری، سبب ممانعت از شکنندگی و لایه لایه شدن آن می گردد.

روغن جوجوبا (Jojoba Oil):

شباهت زیادی به سبوم (چربی سطح پوست بدن انسان) داشته و لذا با پوست سازگاری بسیار خوبی دارد. این فرآورده با قدرت نفوذپذیری بسیار بالا، موجب افزایش طبیعی الاستیسیته و انعطاف پذیری و ایجاد نرمی و لطافت بافت ناخن می گردد.

رتینیل پالمیتات (Retinyl Palmitate):

فرم فعال ویتامین A و دارای اثرات بیولوژیکی متعددی می باشد. یکی از مهمترین عملکردهای آن تحریک سنتز کلاژن و الاستین در عمق اپیدرم بوده و از این طریق سبب حفظ الاستیسیته و انعطاف پذیری ناخن شده و به حفظ رطوبت ناخن کمک قابل توجهی می نماید.

ژلاتین (Gelatin):

یکی از مشتقات کلاژن فرآوری شده و حاوی انواع پروتئین هایی است که مشابه با ساختار پروتئین های تشکیل دهنده ناخن بوده و به عنوان یک Film Former قوی عمل می نماید.

ویتامین E استات (Vitamin E Acetate):

ویتامین E موجود در فرمولاسیون این محصول، با دارا بودن خواص آنتی اکسیدان و هیدراتاسیون، سبب خنثی سازی عمل رادیکال های آزاد می گردد.

روغن بابونه (Chamomile Oil):

با دارا بودن خواص آنتی باکتریایی، ضد التهابی و تسکین دهندگی موجب التیام بافت حساس پوست های اطراف ناخن می گردد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک