دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

روغن آبرسان انواع پوست روغن دانه گل رز اوردینری 30 ml وستا فارما

Oil hydrating all skin adult rose hip seed oil ORDINARY 30 ml VESTA PHARMA


شناسه محصول: 6269645000316
شناسه محصول: 6269645000316
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

روغن دانه گل رز اوردینری 30 میلی لیتر Ordinary Rose Hip Seed Oil 30ml؛ از میوه و دانه‌ی گل رز (رزهیپ) و به روش پرس سرد تهیه شده است، این روغن حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب ضروری از جمله؛ اسید لینولئیک و لینولنیک و غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانت است. روش فشرده‌سازی (پرس) سرد موجب حفظ کیفیت و ساختار این ترکیبات می‌شود.‌ اسیدهای چرب با کمک به حفظ رطوبت دیواره‌های سلولی به استحکام آن‌ها کمک کرده و موجب حفظ طراوت و شادابی پوست و مو می‌شوند.

روغن دانه گل رز اوردینری، در کمک به برطرف شدن لک و جای جوش، کوچک کردن منافذ پوست، رفع چروک‌های سطحی پوست و افزایش‌ شفافیت و بازیابی شادابی پوست موثر خواهد بود که برای انواع پوست کارایی دارد. و در کمک به افزایش آب‌رسانی به پوست‌های خشک و دهیدراته مفید خواهد بود. روغن دانه گل رز اوردینری، همچنین تغذیه‌کننده‌ی پوست سر و فولیکول‌های مو بوده که به حفظ رطوبت و احیای موها می‌پردازد‌.

روغن دانه گل رز اوردینری، عاری از پارابن‌ها، سولفات‌ها، روغن‌های معدنی، روغن‌های حیوانی، فرمالدهید، متیل کلروایزوتیا اتولینون، متیل ایزوتیازولینون، قطران زغال سنگ، جیوه و اکسی بنزن می‌باشد که کاملاً گیاهی است. این فرآورده همچنین بدون اسانس، آب، الکل، چربی، سیلیکون و گلوتن است.

در تولید روغن دانه گل رز اوردینری، هیچ‌گونه آزمایشی بر روی حیوانات و جانوران صورت انجام نشده است که این می‌تواند همچنین برای افرادی‌که به رعایت حقوق حیوانات واقف هستند، مفید بوده و با خاطری آسوده‌تر از این روغن استفاده نمایند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک