دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دهان شویه گیاهی حاوی عصاره زنجبیل بزرگسالان بدون الکل وی وان 330 ml داروسازی روژین

Mouth wash herbal without taste 0 contains ginger extract adult alcohol free VI-ONE 330 ml ROUGINE PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260714600376
شناسه محصول: 6260714600376
دسته بندی: دهان شویه
امتیاز محصول

داروخانه ها

748,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

محلول دهانشویه گیاهی وی وان با داشتن ترکیبات موثر گیاهی جایگزین بسیار مناسبی برای داروهای شیمیایی است. این محلول ضد التهاب لثه بوده و به کاهش درد دندان‌های شما کمک می‌کند. مشکل داشتن برفک‌های دهانی یکی از بیماری‌هایی است که گاه فرد را بسیار درگیر کرده و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بهبود یابد. در این حالت بلعیدن و خوردن غذا برای شخص بسیار سخت خواهد بود. محلول دهانشویه Vi-One در کاهش و جلوگیری از وجود برفک‌ها بسیار موثر عمل می‌کند. این محصول بدون الکل بوده و ایجاد سوزش و حساسیت برای فرد نمی‌کند.

بعضی از دهانشویه‎‌ها آنقدر طعم بدی دارند که استفاده از آنها بسیار مشکل است اما محلول شستشوی دهان وی وان طعم خوبی دارد و مصرف آن مشکل‌ساز نیست. یکی از مزایای استفاده از این محصول این است که افراد دیابتی نیز بدون نگرانی و هیچ عوارضی می‌توانند دهان خود را با این محلول شستشو دهند. عصاره زنجبیل موجود در این محلول خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری داشته و از ایجاد عفونت جلوگیری به عمل می‌آورد. استفاده از این محصول برای درمان بیماری دنچراستوماتیت نیز موثر عمل می‌کند.

بیماری دنچراستوماتیت چیست ؟

دنچراستوماتیت یا استوماتیت عبارت است از التهاب فراگیر دهان که شامل مخاط دهان، لب‌ها، زبان و کام‌ می‌شود. التهاب دهان، قرمزی و خونریزی، درد خفیف تا شدید، زخم‌های دهان، تنفس بدبو از علائم شایع این بیماری محسوب می‌شوند. استوماتیت ممکن است با بی‌اشتهایی، خستگی، تب و تحریک‌پذیری همراه باشد. برای درمان بیماری دنچراستوماتیت اگر خیلی شدید باشد، معمولا باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. بهداشت کامل دهان، ترک سیگار، نخوردن خوراکی‌های آلرژی‌زا، عدم استفاده از غذاهای داغ و چاشنی‌دار و استفاده از دهانشویه مناسب در درمان این بیماری می‌توانند موثر واقع شوند. کم خونی و کمبود ویتامین‌ها یکی از علل بروز این بیماری می‌توانند باشد بنابراین داشتن تغذیه مناسب برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با بیماری‌هایی نظیر این بیماری بسیار مفید هستند.

همان طور که عنوان شد استفاده از محلول دهانشویه Vi-One به منظور درمان بیماری دنچراستوماتیت بسیار مفید است و ۱۰ الی ۱۴ روز مصرف مداوم این محلول منجر به درمان کامل این بیماری می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک