دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دهان شویه کلرهگزیدین بزرگسالان فاقد الکل ایرشا 250 ml لابراتوار داروسازی و بهداشتی شفا

Mouth wash chlorhexidine without taste 0 adult without alcohol IRSHA 250 ml SHAFA PHARMACEUTICAL AND HYGIENIC LABORATORY


شناسه محصول: 6261681601410
شناسه محصول: 6261681601410
دسته بندی: دهان شویه
امتیاز محصول

داروخانه ها

324,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
324,102 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دهانشویه کلرهگزیدین ۰,۲ درصد ایرشا قابلیت اتصال و چسبندگی محکم به غالب نواحی دهان را دارا است. این دهانشویه برای انواع سنین و انواع دندان‌ها مناسب است. با خاصیت آنتی باکتریال و آنتی پلاک باعث از بین رفتن باکتری‌ها و میکروب‌های مولد بوی بد دهان و برطرف کننده خشکی دهان می‌شود. این دهانشویه یکی از دهانشویه‌های پر مصرف در دندانپزشکی برای درمان عفونت‌های دهان و زخم‌های دهان و درمان عفونت لثه است. کلرهگیزیدین موجود در این محصول بر طیف وسیعی از باکتری‌های گرم مثبت و منفی و همچنین برخی از قارچ‌‌ها و برخی از ویروس‌‌ها از جمله ویروس مولد ایدز و هپاتیت موثر است.

نقش کلرهگزیدین در بهداشت دهان و دندان

کلرهگزیدین به عنوان موثرترین ماده در در کنترل پلاک میکروبی شناخته شده است. حضور این ماده در دهانشویه‌ها در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های دهانی مانند ژنژویت، پریودنتایتیس و سایر بیماری‌های التهابی دهان نقش بسیاری دارد. همچنین این ماده جهت از بین بردن پلاک‌های دندانی که باعث بروز بیماری‌هایی مانند پریودنتال می‌شود، جلوگیری می‌کند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک