دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دهان شویه کامل کودکان بالای 6 سال فاقد الکل جونیور وی وان 330 ml داروسازی روژین

Mouth wash complete without taste 0 children over 6 years old without alcohol junior VI-ONE 330 ml ROUGINE PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260714600420
شناسه محصول: 6260714600420
دسته بندی: دهان شویه
امتیاز محصول

داروخانه ها

450,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دهانشویه کودکان دخترانه وی وان با داشتن طعمی مناسب، وسیله ‌ای خوب برای ترغیب کودکان به رعایت بهداشت دندان خواهد بود. این دهانشویه همانند دیگر دهانشویه ‌ها حاوی فلوراید است. فلوراید ماده ‌ای است که در طبیعت وجود دارد. استفاده از این ماده حتی قبل از رشد دندان ‌ها، مانع از پوسیدگی دندان ‌ها شده و به استحکام آن ‌ها می ‌افزاید.

از دیگر مواد به‌کار رفته در دهانشویه کودکان دخترانه وی وان می ‌توان به میزان ۵۰۰PPM سدیم فسفات اشاره کرد. این ماده بی ‌رنگ و بی ‌بو، از پوسیدگی دندان جلوگیری می ‌کند و موجب بازگشتن مینای دندان می ‌شود. این ویژگی در استحکام و حفظ دندان‌ های شیری کودکان موثر است. برخی دهانشویه ‌ها الکل دارند؛ اما این محصول فاقد الکل است. استفاده از دهانشویه کودکان دخترانه وی وان از رشد باکتری‌ های دندان هم جلوگیری می‌ کند.

نحوه تاثیر فلوراید بر روی دندان ها:

مصرف فلوراید سبب ورود آن به عاج و مینای دندان های رویش نیافته می شود و موجب استحکام دندان و افزایش مقاومت آن در برابر پوسیدگی می گردد.

فلوراید مصرفی به داخل بزاق ترشح می شود که اگر چه غلظت بزاقی آن کم است، غلظت آن در پلاک میکروبی زیاد بوده و سبب کاهش تولید اسید می شود که خود باعث کاهش پوسیدگی دندانی می گردد. مصرف موضعی فلوراید باعث ورود آن به ساختمان دندان شده و در محکم شدن دندان موثر است.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک