دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دهان شویه کامل حاوی عصاره اکالیپتوس بزرگسالان دارای الکل جنرال وی وان 330 ml داروسازی روژین

Mouth wash complete without taste 0 contains eucalyptus extract adult with alcohol general VI-ONE 330 ml ROUGINE PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260714600208
شناسه محصول: 6260714600208
دسته بندی: دهان شویه
امتیاز محصول

داروخانه ها

652,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
748,000 ریال
381,480 ریال
%49
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دهانشویه کامل وی وان حاوی عصاره اکالیپتوس حاوی ریز کف های مخصوص دهان و دندان می باشد، که با هدف نفوذ در پلاک دندان به همراه کاهش کشش سطحی دندان ها سبب کاهش پلاک دندانی و خارج شدن ذرات و باقی مانده های غذایی از لابه لای دندان ها می شود. دهانشویه کامل وی وان حاوی عصاره اکالیپتوس دارای فرمولاسیونی برای مقابله با باکتری های دهانی و جلوگیری از التهاب لثه می باشد. از دیگر خواص این محصول تقویت لثه و ممانعت از بروز بیماری پریودنتال است و همچنین تا ۵۰% استحکام مینای دندان را افزایش می دهد.

کارایی های دیگر دهانشویه کامل وی وان حاوی عصاره اکالیپتوس

با استفاده مداوم از این محصول می توانید از نرم شدن سطح دندان و سایش رزین  دندانی جلوگیری کنید. از آن جا که کلسیم برای استحکام دندان بسیار ضروری است، شستشو با دهانشویه کامل وی وان حاوی عصاره اکالیپتوس به جذب مواد معدنی و کلسیم توسط مینای دندان کمک خواهد کرد. یکی از بهترین مزیت های آن عدم وجود الکل در ترکیب آن است که دیگر از سوزش خبری نیست. همچنین عصاره ی اکالیپتوس باعث طراوت و شادابی محیط دهان شده و با تحریک بزاق دهان مانع خشکی آن می شود.

اجزا فعال دهانشویه کامل وی وان حاوی عصاره اکالیپتوس:

ستیل پیریدنیوم کلراید (۰۵/۰%):

یک آنتی باکتریال و آنتی پلاک قوی است که طبق تحقیقات بخش مطالعات امراض و بیماری های لثه مربوط به کالج دندان پزشکی دانشگاه ها وارد قابلیت درمانی غیر قابل انکاری در مقابله با التهابات حاد لثه ای و پلاک های دندانی از خود نشان داده است.

فلوراید (۰۵/۰%):

فلوراید موجود در دهانشویه وی وان باعث استحکام مینای دندان شده و نقش مکملی را برای محافظت از دندان ها به عهده دارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک