دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه تست قند خون اکتیو آکیو چک

Glucometer ACTIVE ACCU CHEK


شناسه محصول: 4015630064243
شناسه محصول: 4015630064243
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دیابت بر اثر قطع تولید انسولین و یا عدم کارکرد مناسب آن در بدن بوجود می آید. انسولین هورمونی است که مواد غذایی قندی را در بدن به انرژی تبدیل می کند. تاکنون علت بروز این بیماری کشف نشده است ولی گمان می رود که زمینه مساعد ژنتیکی و عوامل محیطی همچون چاقی و بی تحرکی در ابتلا به این بیماری نقش موثری دارد.

انواع دیابت

دیابت نوع ۱:

در این نوع از دیابت، تولید انسولین در بدن بطور کامل قطع می شود. در نتیجه، قند موجود نمی تواند وارد سلول ها شده و انرژی بدن را تامین نماید و همین مساله افزایش شدید قند خون را سبب می شود. حدود ۵% تا ۱۰% کل دیابتی ها، مبتلایان به نوع ۱ دیابت می باشند.

دیابت نوع ۲:

در این نوع از دیابت، بدن نسبت به انسولین مقاوم می شود. در این حالت، انسولین ترشح شده تاثیری روی جذب قند ندارد و یا ترشح آن به میزان کافی صورت نمی گیرد.

دیابت حاملگی:

حدود ۴% از کل بانوان در طول دوران بارداری موقتا به این نوع دیابت مبتلا می شوند.

در طی آزمایشی در مورد نوارهای تست قند خون حدودا ۱۰% از افراد پاسخ دادند که درد استفاده از دست ها مانع استفاده از دستگاه های قند خون می شود. راه حل این مشکل استفاده از لانست های اکیو چک می باشد. لانست هایی که با کمترین میزان درد عمل خون گیری را راحت می کنند. این ویژگی (لانست) اکیو چک به دلیل سرعت عملکرد بالا و بدون هیچگونه لرزشی و ایجاد کمترین آسیب وارده به پوست به واسطه برش خاص نوک لانست ها است که به صورت سه گوش برش خورده اند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک