دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه سنجش فشار خون دیجیتالی مچی رزمکس مدل S150

Sphygmomanometer digital ankle ROSSMAX model S150


شناسه محصول: 4715139191500
شناسه محصول: 4715139191500
دسته بندی: فشارسنج
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

فشارسنج مچی رزمکس مدل S۱۵۰ قدرت اندازه‌گیری بسیار بالایی دارد که برابر است با اندازه‌گیری که از سوی یک مشاهده‌گر ماهر با استفاده از روش سمع قلب کاف/ گوشی پزشکی صورت می‌گیرد. استفاده از این دستگاه باید از سوی مصرف کننده‌های بزرگسال و در محیط خانه انجام شود. از استفاده این دستگاه روی کودکان و نوزادان خودداری کنید. این مانیتور فشار خون با استاندارد‌های اروپا تطابق داشته و دارای علامت CE است.

کیفیت دستگاه تایید شده است و با قوانین دستورالعمل تجهیزات پزشکی شروط ضروری ANNEX l و استانداردهای کاربردی هماهنگ تطبیق دارد. برای اطمینان از دقت همیشگی دستگاه توصیه می‌شود که برای تمامی مانیتورهای کنترل فشار خون دیجیتال حتما تنظیم مجدد صورت گیرد. این دستگاه کنترل (تحت استفاده عادی و با حداکثر ۳ بار اندازه گیری در روز) به مدت ۲ سال، نیازی به تنظیم مجدد ندارد. زمانی که دستگاه نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد، علامت CR به نمایش در خواهد آمد.

توضیحات مربوط به صفحه نمایشگر

EE/خطا در اندازه گیری (Error Measurement): مجددا اندازه‌گیری کنید. کاف را به طور صحیحی ببندید و در طول اندازه گیری، بازوی خود را سفت نگه دارید. E۱/ وضعیت غیر طبیعی در چرخش هوا: مجددا اندازه‌گیری کنید. E۲/ فشار بیش از mmHg ۳۰۰ است: دستگاه را خاموش کنید و اندازه گیری را مجدداً انجام دهید. E۳/خطا در تاریخ: باتری‌ها را از دستگاه خارج کنید و مجدداً جایگزین نمایید. Er/فراتر از دامنه اندازه گیری: مجدداً اندازه گیری کنید. اگر همچنان خطا در اندازه گیری وجود داشت، دستگاه را به توزیع کننده محلی خود یا مرکز سرویس بازگردانید..

نصب باتری فشارسنج مچی رزمکس مدل S150

پوشش باتری را در جهت صحیح باز کنید. باتری‌ها را در مکان صحیح قرار دهید. دو باتری سایز L یا AAA پوشش را در سر جای خود قرار دهید و از سمت دیگر فشار دهید تا پوشش باتری در حالت ایمن قرار بگیرد. باتری‌ها را تعویض کنید اگر: علامت باتری ضعیف بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود. زمانی که دکمه START/OFF/ON فشار داده می‌شود اما هیچ چیز بر روی صفحه نمایشگر به چشم نمی‌خورد. دقت داشته باشید که باتری‌ها را به صورت ۲ تا ۲ تا تعویض کنید.

همچنین زمانی که دستگاه برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، باتری‌ها را از دستگاه خارج نمایید. باتری‌ها جزء زباله‌های خطرناک محسوب می‌شوند. آنها را به همراه زباله‌های خانگی دور نریزید. هیچ قطعه قابل سرویس از سوی کاربر درون دستگاه وجود ندارد. باتری‌ها یا آسیب‌هایی که از باتری‌های کهنه حاصل می‌شوند تحت پوشش ضمانتنامه قرار نمی‌گیرند. تنها از باتری‌های معتبر استفاده کنید و همواره همه باتری‌ها را با هم با باتری نو تعویض نمایید. از باتری‌های یک نوع و تولیدی یک شرکت استفاده کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک