دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه تست قند خون فری سنس

Glucometer CARESENS N


شناسه محصول: 6260280400004
شناسه محصول: 6260280400004
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نشانگر رنگی محدوده قند خون می تواند به شما در تشخیص دقیق اعداد کمک کند. فریسنس حاوی 3 رنگ برای نمایش محدوده قند خون است. رنگ قرمز نشان دهنده محدوده افت قند خون، رنگ سبز نشان دهنده محدوده قند خون نرمال و رنگ زرد نشان دهنده محدوده قند خون بالاست.

همچنین قابلیت ذخیره سازی رکوردهای قبلی و نمونه گیری های قبلی قند خون نیز به شما روند میزان قند خون را در طی مدت استفاده از دستگاه نشان می دهد. دستگاه قند خون فری سنس می تواند تا 880 تست را در حافظه خود ذخیره کند. نمایش راحت و قابل فهم تمام رکورد های بیمار به همراه جزییاتی مانند تاریخ، ساعت و قبل یا بعد غذا بودن زمان تست و همچنین ارائه آمار به صورت بازه های زمانی برای تحلیل بهتر و دقیق تر با امکان پرینت گزارش ها از جمله ویژگی های دیگر این دستگاه است. 

دستگاه قند خون فری سنس از معدود دستگاه هایی است که می توان آن را به گوشی تلفن همراه هوشمند متصل کرد. این دستگاه قادر به اتصال به تلفن های همراه هوشمندی است که از تکنولوژی NFC (Near Field Communication) پشتیبانی می کنند، می باشد. روش کار و اتصال به گوشی تلفن همراه نیز به آسانی صورت می گیرد. کافیست با نزدیک نمودن دستگاه فری سنس به تلفن همراه هوشمند، اطلاعات تست قند خون از طریق NFC به گوشی تلفن همراه منتقل می شود. البته برای انجام این کار شما نیاز به اپلیکیشن مخصوص این دستگاه دارید. برنامه Freesens Smart View را می توانید از طریق لینک زیر و یا سایت اصلی فری سنس دانلود و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک