دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک سیلن مدل MH-602

Vaporizer cold ultrasonic SILENE model MH-602


شناسه محصول: 6936394679956
شناسه محصول: 6936394679956
دسته بندی: دستگاه بخور
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک سیلن مدل MH-۶۰۲ می‌‌تواند دمای اتاق شما را تنظیم نموده و‌‌ میزان رطوبت اتاق را به اندازه ایده آل برساند. این دستگاه با ایجاد یون‌‌های منفی آنیون باعث تنفس راحت تر و سالم تر‌‌ می‌‌شود. این دستگاه دارای مخزن نسبتا بزرگ با گنجایش ۶ لیتر آب‌‌ است، در هر ساعت ۳۰۰‌‌ میلی لیتر بخار تولید‌‌ می‌‌نماید و در صورت اتمام آّب مخزن، دستگاه به طور خودکار خاموش‌‌ می‌شود. 

مفهوم رطوبت نسبی چیست؟ رطوبت نسبی درصد رطوبت واقعی هوا نسبت به حداکثر رطوبت قابل جذب (۱۰۰%) در هوایی با همان دما است که معمولا آن را به صورت درصد رطوبت  نسبی (RH%) نشان‌‌ می‌‌دهند. هوای جو همیشه دارای مقداری رطوبت است که درصد آن بستگی به شرایط جوی دارد. هر چه دما بالاتر باشد ظرفیت نگهداری رطوبت آن بالاتر خواهد بود. در زمستان، زمانی که هوای سرد محیط را گرم‌‌ می‌‌کنیم، درصد رطوبت افت‌‌ می‌‌کند، یعنی رطوبت نسبی کاهش‌‌ می‌‌یابد در این شرایط جهت حفظ شرایط سالم محیطی و رفع خشکی هوا، ناچاریم به صورت مصنوعی رطوبت محیط را بالا ببریم.

دستگاه بخور Ultrasonic یک انتخاب عالی برای حفظ و ارتقای کیفیت هوای محیط است. هوای خشک برای بینی، پوست، دهان و چشم‌ها یک معضل است. مشکل هوای خشک معمولا در فصول سرد سال و همزمان با شیوع بیماری‌های فصلی مانند آنفولانزا بیشتر خود را نشان می‌دهد. هرگاه میزان رطوبت هوا کم باشد، چنین تغییری می‌تواند علائمی مانند خارش پوست، سرفه، ترک خوردگی لب‌ها، سینوس‌های خشک و … را به دنبال داشته باشد. یکی از راه‌‌های پیشگیری از این شرایط، استفاده از دستگاه بخور اولتراسونیک یا مرطوب کننده ما فوق صوت، در خانه است.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک