دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستکش یکبار مصرف لاتکس مکستر سایز M 100 عددی

Disposable gloves latex MAXTER size M 100 numbers


شناسه محصول: 9555002105730
شناسه محصول: 9555002105730
دسته بندی: دستکش لاتکس
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دستکش لاتکس مکستر مدل کم پودر توسط کمپانی MAXTER مالزی از ماده لاتکس تولید می‌شود. این محصول در جعبه 50 جفتی یا 100 عددی و تحت لیسانس انگلستان تولید و به فروش میرسد.این دستکش قابلیت دو سویه (ambidextrous) داشته بدین معنی که هر عدد دستکش هم برای دست راست و هم برای دست چپ،قابل استفاده است.

از دستکش لاتکس مکستر برای جلوگیری از انتقال آلودگی بین افراد استفاده میشود بطوریکه بدن فرد از نفوذ آلودگیها شامل انواع ویروس و باکتری از پزشک به بیمار و بالعکس جلوگیری و محافظت میشود. دستکش لاتکس کم پودر مکستر بعلت دارا بودن پودر، دست کردن دستکش در دست را آسان تر می کند.

سطح کیفیت قابل قبول (AQL) برای این دستکش نمره 1.5 می‌باشد. شاخص AQL نسبت تعداد دستکش معیوب در یک دسته تصادفی به تعداد کل دستکشها،را معین میکند. هرچه نمره AQL کمتر باشد، کیفیت دستکش بهتر بوده و احتمال  خرابی آن کمتر است.حداقل نمره قابل قبول برای یک دستکش پزشکی شاخص AQL.1.5 می‌باشد.

این دستکش از کشسانی بسیار خوبی برخوردار بوده و ضمناً یکی از بهترین دستکش‌های لاتکس پودری موجود در بازار فروش به شمار میرود.از نظر کشسانی،نیروی لازم برای پاره شدن دستکش به اندازه 8/8 نیوتن بوده و این نشان دهنده مقاومت خوب دستکش در مقابل پارگی و سایر آسیب های احتمالی است.دستکش لاتکس مکستر دارای استانداردهای روز اروپا شامل ISO9001 و ISO13485 و البته تاییدیه های لازم از سازمان غذا و دارو را می‌باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک