دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستکش یکبار مصرف لاتکس اپی پرفکت سایز L 100 عددی

Disposable gloves latex OP PERFECT size L 100 numbers


شناسه محصول: 6260045229956
شناسه محصول: 6260045229956
دسته بندی: دستکش لاتکس
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دستکش یکی از ملزومات مصرفی پرکاربرد در تمامی کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، مطب‌ها و … است و می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله معاینه بیمار، اجرای برخی از درمان‌های خاص و … استفاده شود. دستکش‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام نیز به نوعی خاص و با استفاده از مواد اولیه‌ای مختلف تولید شده‌اند. دستکش لاتکس اپی پرفکت لارج یکی از انواع دستکش‌های بدون پودر است که با استفاده از لاتکس طبیعی تولید شده است و به صورت غیر استریل و یک بار مصرف عرضه می‎شود. البته این محصول دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

امروزه دستکش‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که دستکش لاتکس یکی از محبوب‌ترین انواع آن‌ها می‌باشد. دستکش لاتکس اپی پرفکت لارج نیز با استفاده از لاتکس طبیعی تولید شده است و محبوبیت بسیار زیادی دارد. این دستکش‌ها دارای ایمنی بالایی هستند و انسجام ساختاری آن‌ها، اجازه نفوذ هیچ گونه ویروس و یا باکتری را نخواهند دارد.

لاتکس استفاده شده برای تولید این نوع از دستکش‌ها، ماده‌ای شیری رنگ است و به همین دلیل نیز محصول نهایی به صورت سفید رنگ عرضه می‎شود. این نوع از دستکش‌ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را دست خود کنید.

این انعطاف پذیری در کنار مقاومت بالا، باعث شده است تا به راحتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و نگران پاره شدن آن‌ها نباشید. یکی دیگر از ویژگی‌های برتر دستکش‌های لاتکس، برخورداری از قدرت لامسه بالا است که این امکان را به پزشک می‌دهد تا با دقت بسیار بالا معاینه انجام دهد. به طور کلی از ویژگی‌های اصلی این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک