دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

خمیر دندان ژلی کودکان سونیک میسویک 260 ml تولیدی و بازرگانی سیلانه سبز

Toothpaste complete normal teeth children without flavor sonic MISSWAKE 0 260 ml SEYLANEH SABZ TRADING AND PRODUCTION CO


شناسه محصول: 6260623342701
شناسه محصول: 6260623342701
دسته بندی: خمیر دندان
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

خمیر دندان ژله‌ ای پمپی کودک سونیک میسویک یک پاک‌کننده ملایم دهان و دندان است. همانطور که می‌دانید کودکان پس از دوسالگی می‌توانند از خمیر ‌دندان‌های مناسب سن خود استفاده کنند تا از ایجاد پوسیدگی، جرم و پلاک دندان جلوگیری نمایند. جالب است بدانید که خمیر دندان ژله‌ ای کودک میسویک حاوی کلسیم و پروتئین شیر است و کارایی محصول را چندین برابر می‌کنند. پروتئین شیر موجود در این محصول با ایجاد یک لایه محافظ روی مینای دندان از کاهش کلسیم و فسفر موجود در مینا جلوگیری کرده و از دندان‌ها هنگام مصرف خوراکی‌های اسیدی محافظت می‌کند. خمیر دندان ژله‌ ای طرح سونیک میسویک مانع از بروز بیماری‌های دهان و دندان در کودکان شده و انتخابی مناسب برای کودک دلبندتان است.

خمیر دندان کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

مسواک زدن در کودکان امری ضروری است. چراکه این عمل از پوسیدگی‌ دندان‌ها در آینده جلوگیری کرده و مانع از بروز بیماری‌های مربوط به دهان می‌شود. در این میان استفاده از خمیر دندان مناسب کودکان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خمیر دندان‌های مناسب کودکان نباید حاوی مواد سفید‌کننده باشند. چراکه این مواد به مینای دندان آسیب رسانده و موجب فرسایش آن می‌شود. طعم خوب یکی دیگر از ویژگی‌های خمیر دندان کودکان است. چرا که اغلب کودکان به دلیل طعم تند و ناخوشایند خمیر دندان، از مسواک زدن امتناع می‌ورزند. داشتن فلوراید نیز به لیست ویژگی‌های یک خمیر دندان خوب اضافه کنید. فلوراید، مینای دندان را تقویت کرده و به مبارزه با باکتری‌های موجود در دهان می‌پردازد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک