دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

خمیر دندان مناسب دندانهای حساس پاستا دل کاپیتانو 75 ml گیتا بازرگانی اورا

Toothpaste anti sensitive sensitive teeth adult PASTA DEL CAPITANO 75 ml GITA BAZARGANI OURA


شناسه محصول: 6269279400025
شناسه محصول: 6269279400025
دسته بندی: خمیر دندان
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,362,500 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت خاصی در تامین بهداشت فردی دارد؛ مراقبت از دندان ها علاوه بر این که سلامت خود آن ها را تامین کند و از بروز عفونت های دهان و دندان جلوگیری می نماید، راهکاری برای پیشگیری از مشکلاتی چون مشکلات گوارشی است. خمیر دندان یکی از محصولات بهداشتی است که ما را در تمیز و سالم نگاه داشتن دندان ها یاری می کند؛ انتخاب خمیر دندان مناسب و باکیفیت نکته قابل توجهی است. خمیر دندان انواع گوناگونی دارد؛ ضد پوسیدگی، ضد جرم، ضد پلاک و ضد حساسیت و یا ترکیبی از این موارد که هر یک به گونه ای به تامین سلامت دهان و دندان کمک می کنند. خمیر دندان دندان های حساس پاستا دل کاپیتانو محصولی مناسب دندان ها و لثه های حساس است.

خمیر دندان دندان های حساس پاستا دل کاپیتانو مینای دندان را تقویت می کند، اعصاب فک و دهان را تحت تاثیر قرار داده و با کاهش حساسیت، تسکین دهنده درد و التیام بخش است، سفید کننده و آنتی باکتریال است و با داشتن فلوراید از بروز پوسیدگی جلوگیری می کند. این محصول حاوی دو ماده مهم است: کلسیم هیدروکسی آپاتیت یا همان کالیدنت که باعث کاهش حساسیت بافت دندان ها می شود و نیترات پتاسیم که با سرعت زیادی درد دندان را تسکین می دهد. خمیر دندان دندان های حساس پاستا دل کاپیتانو حاوی نعنای ارگانیک است، مجوز سازمان غذا و دارو دارد و محصولی از برند پاستا دل کاپیتانو می باشد. این برند ایتالیایی توسط دکتر کلمنته سیکارلی تاسیس شده و محصولات بهداشت دهان و دندان همچون خمیر دندان، دهانشویه و مسواک را به بازار عرضه می کند.

کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پتاسیم نیترات، سدیم فلوراید و عصاره پنیرک مواد اصلی موجود در ترکیب خمیر دندان ضد حساسیت پاستا دل کاپیتانو هستند.

اگر دندان های حساسی دارید و با مصرف برخی مواد غذایی دچار درد می شوید، خرید خمیر دندان دندان های حساس پاستا دل کاپیتانو راهکار مناسبی برای رفع این مشکل است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک