دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

خمیر دندان ژلی خنک کننده بزرگسالان ردهات کلوس آپ 125 g یونیلیور

Toothpaste cooler adult red hot CLOSE UP 125 g UNILEVER


شناسه محصول: 6260526418893
شناسه محصول: 6260526418893
دسته بندی: خمیر دندان
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

خمیردندان خنک کننده ژل قرمز کلوس آپ یک نوع سفید کننده دندان با اثر ضد باکتری است. این محصول در سفید شدن دندان و از بین بردن جرم و رنگ دانه‌های به وجود آمده روی دندان‌ها موثر است. این خمیردندان به صورت ژل تهیه شده است و هنگام استفاده کف زیادی ایجاد می‌کند.

خمیردندان خنک کننده ژل قرمز کلوس آپ از بوی بد دهان پیشگیری می‌کند. این محصول باعث خنک شدن، تازه و با طراوت شدن تنفس می‌گردد.

اول نخ دندان یا مسواک استفاده کنیم ؟

این سوال خیلی از عزیزان است. باید گفت هنوز دندانپزشکان برای پاسخ این سوال هیچ دلیل و مدرک قطعی ندارند که ترتیب این امر را مشخص کند. در اولویت بندی هم وجود ندارد که اول مسواک زده شود یا نخ دندان بکشید. آنچه اهمیت دارد این است که برای سلامت دهان و دندان، روزی یک بار از نخ دندان استفاده کنید.

استفاده از نخ دندان برای سلامت دندان‌ها و لثه مفید است و باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های لثه، پوسیدگی دندان و از بین رفتن بوی بد دهان می‌شود. اما محققان دریافتند که وقتی از نخ دندان استفاده می‌کنید همه پلاک‌ها از بین نمی‌روند و ممکن است پلاک‌هایی که به نخ دندان چسبیده‌اند در دهان شما باقی بمانند. در حالی که اگر بعد از استفاده از نخ دندان مسواک بزنید همه این پلاک‌ها از بین می‌روند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک