دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تونیک تقویت کننده و ضد ریزش انواع مو T2 سریتا 60 ml

Hair tonic anti loss T2 CERITA 60 ml


شناسه محصول: 6262863400432
شناسه محصول: 6262863400432
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,855,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

هیرتونیک گیاهی T۲ سریتا ترکیبی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و ترکیبات فعالی است که همزمان از ریزش مو جلوگیری نموده و باعث تقویت و افزایش ضخامت موها خواهد شد. این ترکیبات مغذی، فولیکول مو را تغذیه و اکسیژن رسانی می نماید که باعث کنترل ریزش  مو و تحریک رشد مو خواهد شد

مواد موثره هیرتونیک گیاهی T2 سریتا

هیرتونیک گیاهیT۲ سریتا از ترکیبات گیاهی نظیر کافئین، ساوپالمیتو، عصاره گزنه، عصاره نعناع فلفلی و همچنین ویتامین های مورد نیاز مو تهیه شده است که می تواند در جلوگیری از ریزش و رشدد مجدد مو تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

ویتامین های B۶، B۷ و B۵

بیوتین (ویتامین B۷) از مواد ضروری برای رشد مو می باشد. از آنجایی که پیاز مو از سلول های اپیتلیال ساخته شده است به مقدار کافی بیوتین و آنزیم های لازم جهت فرآوری نیاز دارد، بنابراین بیوتین رشد مو را تسریع می کند. ویتامین B۵ با افزایش میزان آب موجود در مو، قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. این ویتامین می تواند در قسمت ساقه مو و پوست سر جذب شده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده عمل نماید. ویتامین B۶ نیز در رشد مو بسیار موثر می باشد.

کافئین:

گردش خون پوست سر را بهبود می بخشد، اثرات منفی هورمون دی هیدرو تستوسترون را خنثی کرده، و علاوه بر این حتی سرعت رشد مو را تا حالت طبیعی آن بالا می برد.

ساوپالمیتو:

داروی گیاهی است که از میوه درخت کاج کوتوله آمریکایی فرآوری شده که آنزیم ۵-آلفا-ردوکتاز که از عوامل مهم ریزش موی هورمونی است را مهار می کند.

گزنه و رزماری: موجب تقویت مو می گردد.

گزنه:

گزنه گیاهی است که از دوران ما قبل تاریخ نیز وجود داشته و مردم آن زمان از آن برای تغذیه استفاده می کرده و از خواص درمانی آن اطلاع داشته اند. جالینوس حکیم که در قرن دوم میلادی زندگی می کرد آن  را برای رفع سرماخوردگی و بیماری های دستگاه تنفسی به کار می برد. یونانی ها و رومی های باستان از این گیاه برای درمان بیماری ها و ناخوشی های فصل سرما، آرتریت و برای رشد سریع تر موهایشان استفاده می کردند. زیر پوست خشن این گیاه، خواص پزشکی فوق العاده ای نهفته است..


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک