دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تونیک تقویت کننده مژه و ابرو وچه 30 ml

Hair tonic strengthening eyelashes and eyebrows VOCHE 30 ml


شناسه محصول: 6260807200520
شناسه محصول: 6260807200520
دسته بندی: تقویت کننده مژه
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

تونیک تقویت مژه و ابرو وچه در لابراتوار فرانسه به صورت اختصاصی فرموله می‌شود. این محصول با محلول تقویت مژه ۵ میلی لیتر و محلول ابرو ۶ میلی لیتری در دسترس قرار گرفته است. وچه توانسته برای اولین بار این نوع بسته بندی را عرضه نماید. این تونیک غنی از ترکیبات موثر است. و با اثر بر فولیکول مژه و ابرو، رویش و استحکام آن‌ها را به دنبال دارد. هیچ چیز به اندازه تقویت ابرو و مژه به طور مستقیم در زیبایی چهره تاثیرگذار نیست. این محصول یکی از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو است که در افزایش رشد، حجیم شدن و ضخامت مژه و ابرو تاثیر جادویی می‌گذارد. شما می‌توانید با خرید محصول تقویت مو مژه و ابرو وچه و مصرف پیوسته آن، زیبایی بی نظیری را به صورت خود هدیه دهید.

 این محلول با داشتن سیستئین B6، اسید آمینه آرژنین، هیالورونیک اسید، ویتامین E، آلانتوئین و ویتامین B3 موجب افزایش گردش خون و محرک رشد مژه، آبرسانی و افزایش انعطاف پذیری مژه، جلوگیری از التهاب، ترمیم و رفع شوره در مژه هایتان می شود. محلول تقویتی مژه وچه سرشار از پپتیدها، اسید های آمینه و ویتامین­های تقویت کننده مژه می باشد.
 استفاده از این محلول موجب افزایش الاستیسیته مژه­ هایتان می شود.محلول تقویت ابرو وچه به کمک ترکیبات ضد ریزش Procapil (بیوتنیل تری پپتاید و اپیژنین)، Trichogen و Prodew 500 موجب کاهش ریزش، افزایش سرعت رشد و استحکام فولیکول ابرو و طولانی تر شدن فاز رشد می شود. این محلول با داشتن عصاره های گیاهی جینسینگ، گزنه و کافئین، باباآدم، دم اسب، ویتامین های گروه B، هیالورونیک اسید، ویتامین E، آلانتوئین، زینک گلوکونات، روغن آرگان و اسید های آمینه ضروری موجب افزایش ضخامت و تراکم ابرو، افزایش گردش خون و جلوگیری از ریزش ابرو، تقویت و تغذیه فولیکول ابرو، آبرسانی و افزایش انعطاف پذیری تارهای ابروها، ضدالتهاب، ترمیم کنندگی و جلوگیری از ایجاد شوره در ابروها می شود. 
محلول تقویتی ابرو وچه سرشار از پپتیدها، اسیدهای آمینه و ویتامین­ های تقویت کننده ابرو می باشد. استفاده از این محلول باعث افزایش الاستیسیته ابروها می شود.اگر دچار ریزش ابرو یا مژه هستید و یا مژه و ابروهایتان نازک و کم حجم شده و دنبال یک محصول فوق العاده برای تقویت، افزایش طول و حجم مژه و ابرو و رفع ریزش تان می گردید، محلول تقویت کننده مژه و ابرو وچه برایتان بهترین انتخاب می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک