دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تونر پاک کننده انواع پوست 2 فاز سیلکر 120 ml شفاتاب دارو

Face toner cleaner all skin 2 phase SILCARE 120 ml SHAFATAB DAROU


شناسه محصول: 6269128800143
شناسه محصول: 6269128800143
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوست صورت در تماس مستقیم با آلودگی‌ها قرار دارد. اغلب اوقات این آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست، با شستشوی صورت توسط انواع شوینده‌ها، به طور کامل از بین نمی‌رود و در طولانی مدت، مشکلات پوستی مانند آکنه، لک و ... برای افراد ایجاد می‌شود.

محصولات و ابزارهای بسیاری جهت پاکسازی روزانه و یا شستشوی عمیق پوست وجود دارد. تونر پوست چرب یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها جهت پاکسازی روزانه صورت از آلودگی‌ها و چربی اضافی آن است که باید پس از شستشوی کامل پوست توسط شوینده و پاک کننده آرایش، در روتین پوستی قرار بگیرد. 

با استفاده از تونر 2 فاز صورت سیلکر آلودگی ها و آرایش را میتوان از پوست پاک کرد و پوست را آماده شستشو کنید . این تونر به کوچک شدن منافذ نیز کمک میکند.

آلوئه ورا : تاثیر آلوئه ورا بر زیبایی و سلامت پوست را نمی توان نادیده گرفت. آلوئه ورا یک ماده زیبا کننده و تسکین دهنده برای پوست می باشد که سبب می شود پوستی شاداب برای فرد به ارمغان آورده شود. یکی از موارد مثبتی که این ماده دارد ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می باشد. آلوئه ورا سلول های مرده پوست را به شکلی مطلوب نرم می کند و پوستی صاف را به فرد هدیه می دهد. در نهایت با وجود این ماده خاصیت آبرسانی برای پوست ایجاد شده و زیبایی پوست به بهترین نحو امکان پذیر می شود

آلاتوئین : پوست را مرطوب و نرم میکند و بافت پوست را بهبود میبخشد . به عنوان یک کراتولیتیک (لایه بردار ملایم )، میزان آب درون سلول های پوست را افزایش میدهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک