دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تشک مواج تخم مرغی رزمکس مدل AM30

Wavy mattress egg ROSSMAX model AM30


شناسه محصول: 4715139640299
شناسه محصول: 4715139640299
دسته بندی: تشک مواج
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

تشک‌های مواج تخم مرغی دارای حباب‌هایی روی سطح خود هستند که به علت پر و خالی شدن مداوم حباب‌ها، بیمار از حالت سکون در می‌آید.

تشک تخم مرغی رزمکس دارای دو عدد فیوز زاپاس در هر دو طرف خود بوده و مقدار گردش هوای حباب‌های آن ۶ دقیقه است. پمپ این تشک وزنی برابر با ۱/۴ کیلوگرم داشته که با برق متناوب ۱۱۰ ولت و فرکانس ۶۰ هرتز کار می‌کند.

پمپ تشک بسیار کم‌صدا و دارای آویز بوده که جهت تنظیم تشک بر روی تخت‌های مختلف استفاده می‌شود، به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت بوده و هیچ صدای مزاحمی برای بیمار و اطرافیانش ایجاد نمی‌کند.

تشک مواج تخم مرغی رزمکس مدل Am30 مناسب استفاده افراد با حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم است. سایز این تشک ۷/۵*۸۸*۱۹۵ بوده و دارای گیره‌های توسعه‌ ۵۰ سانتی‌متری است که بواسطه این گیره‌ها می‌توان تشک را روی تخت محکم کرد.

در صورتیکه تشک مواج رزمکس Am30 با مشکل پنچر شدن مواجه شد، به راحتی می‌توان از طریق چسب و وصله‌های مخصوص خود تعمیر کرد. همچنین برای تنظیم باد تشک، می‌توان از دکمه تنظیم فشار روی پمپ تشک استفاده کرد. به طوریکه برای باد کردن تشک، دکمه مذکور را در جهت عقربه‌‌های ساعت چرخانده و فشار را روی ۴۰،۶۰،۸۰ و یا ۱۰۰ می‌توان تنظیم کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک