دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تشک برقی بیورر مدل HK63

Electric mattress BEURER model HK63


شناسه محصول: 4211125271053
شناسه محصول: 4211125271053
دسته بندی: تشک برقی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

تشکچه برقی مدل HK۶۳ برای گرم شدن در فصول سرد و همچنین برای رفع گرفتگی عضلات و تسکین سایر دردها استفاده می شود. در این میان تشکچه برقی سایزهای مختلفی دارند که برای حمل و استفاده در مسافرت مناسب است. تشکچه برقی مدل HK۶۳ ابعادی برابر ۴۰*۳۰ سانتی متر دارد و ضخامت آن در حد یک پتوی معمولی است. از ویژگی های این محصول می توان به ضد روماتیسم و مغناطیسی بودن این مدل از تشکچه های بیورر اشاره نمود.

محصولات گرمایشی بیورر به سیستم محافظت از گرمای بیش از حد BSS مجهز می باشد این سیستم با کابل های گرمایی بسیار پیشرفته و تکنولوژی خاموشی خودکار در هنگام بروز مشکلات احتمالی با خاموشی خودکار از گرم شدن بیش از حد محصول جلوگیری می کند و نهایت ایمنی را فراهم می آورد.

ایمنی، مهمترین مساله در مورد محصولات گرمازا ست. ما از این وظیفه خطیر به خوبی آگاه هستیم و به همین دلیل از بهترین و دقیق ترین سیستم ایمنی در تشک های برقی و محصولات گرماساز خود استفاده کرده ایم. فناوری سنسور الکتریکی با امکان خاموشی خودکار از گرم شدن بیش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگیری کرده و بالاترین حد ایمنی را ارائه می دهد. پس با خاطر آسوده و بدون مزاحمت در گرمای لذت بخش استراحت کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک