دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ترازو دیجیتال بی.ول مدل WK-166

Scale digital B.WELL model WK-166


شناسه محصول: 7640156395884
شناسه محصول: 7640156395884
دسته بندی: ترازو دیجیتال
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ترازوی دیجیتال بی ول مدل WK166  دارای 3 واحد اندازه گیری وزن دارد. این سه واحد که شامل کیلوگرم، پوند و استون هستند و فرد می‌تواند با توجه به نیاز و تمایل خود یکی از این واحدهای اندازه گیری را انتخاب کرده و سپس وزن خود را اندازه ‌گیری کند. جنس بدنه این ترازو از شیشه ۶ میلیمتری بسیار مقاوم است و کیفیت این محصول بسیار بالاست و تمام استانداردهای لازم برای یک ترازوی دیجیتال را دارا می باشد. این ترازو می تواند تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را اندازه گیری کند.

صفحه نمایشی که روی صفحه ترازو وجود دارد از نوع ال سی دی است که با رفتن روی ترازو و یا با یک ضربه پا می توانید آن را روشن کنید. سپس روی ترازو قرار می‌گیرید و وزن خود را از روی صفحه نمایشگر مشاهده می کنید. این ترازو به نوعی است که در صورتی که مدت زمان خاصی از آن استفاده نشود به صورت خودکار صفحه نمایش آن خاموش می شود و مجهز به سیستم خاموشی خودکار است. همین امر به بالا رفتن طول عمر باتری کمک می کند. منبع تغذیه این ترازو دو باتری ساعتی بزرگ است که برای مدت زمان طولانی می تواند به خوبی کار کند. در صورتی که قصد ندارید برای مدت زمان طولانی ( برای مثال ماه ها ) از ترازو استفاده کنید، بهتر است که باتری ها را خارج کرده و ترازو را در جعبه آن نگهداری کنید.

محدوده نمایش وزن توسط این دستگاه ترازو از ۱۰۰ گرم تا ۱۸۰ کیلوگرم می باشد. بازه اندازه گیری وزن گسترده می‌تواند برای افراد با وزن بالا بسیار مناسب باشد. قطر صفحه شیشه ای ترازو ۳۰ سانتی متر است و ابعاد آن مربع است که آن را می توانید به راحتی در گوشه های اتاق قرار دهید، تا مزاحمتی برای رفت و آمد ایجاد نکند. ابعاد کوچک این ترازو باعث شده است که به راحتی بتوانید آن را در گوشه ای از منزل خود قرار داده و جایی نگیرد. ترازوی دیجیتال بی ول ۴ حسگر قوی دارد که وزن را به صورت دقیق به شما نمایش می دهد. این ترازو می تواند با دقت بسیار بالایی وزن اندازه گیری شده را نشان دهد. سنسورهای این دستگاه برای اندازه گیری فشار وارده به خوبی عمل می ‌کنند و وزن را به صورت دقیقی نمایش می دهند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک