دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46

Scale digital EMSIG model BD46


شناسه محصول: 4260562544046
شناسه محصول: 4260562544046
دسته بندی: ترازو دیجیتال
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46، وسیله‌ای کاربردی برای اندازه گیری و نمایش عددی وزن است. این کالا مجهز به نمایشگر LCD بوده و نحوه عملکرد آن به این صورت است که با اعمال نیروی وزن، فنر داخل ترازو تغییر شکل می‌دهد و میزان تغییر شکل آن توسط یک یا چند مبدل به نام کرنش سنج اندازه گیری می‌گردد. کرنش سنج قطعه حساسی است که با تغییر طول، مقاومت الکتریکی آن نیز تغییر می‌یابد و ولتاژ بخصوصی را به دستگاه اعمال می‌نماید؛ تغییرات نیروی وزن باعث تغییر جریان عبوری از آن شده و این جریان توسط یک مبدل از آنالوگ به دیجیتال تبدیل گردیده و روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود.

ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46، وسیله‌ای کاربردی برای اندازه گیری و نمایش عددی وزن است. این کالا مجهز به نمایشگر LCD بوده و نحوه عملکرد آن به این صورت است که با اعمال نیروی وزن، فنر داخل ترازو تغییر شکل می‌دهد و میزان تغییر شکل آن توسط یک یا چند مبدل به نام کرنش سنج اندازه گیری می‌گردد. کرنش سنج قطعه حساسی است که با تغییر طول، مقاومت الکتریکی آن نیز تغییر می‌یابد و ولتاژ بخصوصی را به دستگاه اعمال می‌نماید؛ تغییرات نیروی وزن باعث تغییر جریان عبوری از آن شده و این جریان توسط یک مبدل از آنالوگ به دیجیتال تبدیل گردیده و روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود.

به طور کلی کنترل مداوم و مستمر وزن، در جلوگیری از بسیاری از عوارض و بیماری‌ها تأثیرگذار می‌باشد. اضافه وزن می‌تواند منجر به بیماری‌های قلبی و درد مفاصل شود و تغییرات ناگهانی وزن، بیانگر وضعیتی غیر عادی در بدن می‌باشد. همچنین اگر به دنبال تناسب اندام هستید، ترازوهای دیجیتال راهی عالی برای ردیابی و ارزیابی پیشرفت شما در این امر می‌باشند. ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46، به منظور مصارف خانگی طراحی شده است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک