دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تب سنج دیجیتال گوش جنتل تمپ امرون مدل 520

Clinical thermometer digital ear gentle temp OMRON model 520


شناسه محصول: 4015672107793
شناسه محصول: 4015672107793
دسته بندی: تب سنج دیجیتال
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این دماسنج با تاباندن اشعه‌ی مادون قرمز به داخل گوش می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری کند.

این دماسنج یک صفحه نمایش LCD دارد که میزان دمای بدن روی آن نمایش داده می‌شود. همچنین۵۲۰ Gentle Tempo به سیستم خاموشی خودکار مجهز است که دماسنج را پس از مدت زمان کوتاهی استفاده نکردن خاموش می‌کند؛ ویژگی‌ای که به طول عمر دستگاه می‌افزاید.

بالا بودن دمای بدن از حد طبیعی توسط سیستم هشدار دمای غیر مجاز اعلام می‌شود تا فرد را از بروز تغییرات در وضعیت سلامت بدن آگاه کند. از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به قابلیت تعیین دما در مدت زمان بسیار کوتاه ۱ ثانیه اشاره کرد که نسبت به مدل‌های مشابه بسیار کوتاه‌تر است.

در این تب سنج حسگر و پروب سنجش طراحی ویژه و منحصر به فردی دارد که احتمال وقوع خطاهای جاگذاری پروب درون مجرای گوش توسط مصرف‌کننده را به حداقل می‌رساند. همچنین درپوش محافظ که روی سری قرار داده می‌شود تا از آلوده شدن سری تب سنج جلوگیری شود.

این محصول دارای صفحه نمایش LCD جهت نمایش دما در محدوده 34 تا 42 درجه سانتی‌گراد با دقت 0.2 مجهز است. دقت این دستگاه بسیار بالا بوده به طوری که در هر ثانیه چندین بار اسکن انجام می‌دهد تا نتیجه نهایی با دقت بیشتری نمایش داده شود.

از دیگر ویژگی‌های تب سنج دیجیتال کودک امرن مدل Gentle Temp 520 می‌توان به نشانگرهای هشدار دهنده از جمله آلارم بالاتر بودن دمای بدن از حد طبیعی و آلارم هشدار اتمام باتری، 9 جایگاه حافظه، اندازه گیری دما برحسب درجه سانتی‌گراد و فارنهایت و قابلیت خاموشی خودکار اشاره کرد.

دماسنج دیجیتال امرن Gentle Temp 520 به صورت منحصر به فردی طراحی شده است و با دارا بودن سنسور مادون قرمز، به عملکرد تب ‏سنج سرعت بخشیده است. البته این سرعت عمل، هیچ تاثیر منفی بر درستی نتایج نداشته و حسگر در صورت ‏تشخیص خطا، شما را مطلع خواهد کرد.‏

با خرید این محصول می‌توانید نگرانی‌های بیهوده در باب تشخیص بیماری‎‏‌ها را کنار گذاشته و به‌راحتی دمای بدن ‏کودک‌تان را اندازه گیری کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک