دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تب سنج دیجیتال زیر زبان بی.ول مدل WT-03

Clinical thermometer digital sublingual B.WELL model WT-03


شناسه محصول: 7640156393996
شناسه محصول: 7640156393996
دسته بندی: تب سنج دیجیتال
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,175,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

یکی از مهم ترین تغیرات در بدن کودکان که ما را متوجه ابتلا به بیماری آنها می کند، دمای بدن کودک است. و ای می توانیم متوجه شویم که نیاز است کودک را برای ویزیت نزد پزشک معالجش ببریم یا نه. در نتیجه به هیچ عنوان دمای بدن کودکتان را شوخی نگیرید. به یاد داشته باشید به این دلیل که کودکان واکنش بسیار بالاتر و سریع تری به نسبت بزرگسالان به بیماری ها و آلودگی ها و ویروس ها دارند، نیاز است تا به صورت مرتب و در دوره های منظمی در منزل، دمای بدن کودک را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید هرچقدر سن کودک شما کمتر باشد، واکنش های جدی تری به این بیماری ها دارد.

برخی از پدر و مادر های جوان نگران مراقبت از کودک خود هستند، اما باید بگوییم که درصورتی که اصول و ملاحظات را بلد باشید مراقبت کردن از کودک کار سختی نیست. شما می توانید با استفاده از اقدامات پیشگیرانه مانند چک کردن منظم دمای بدن کودک، اضطراب خودتان را کنترل کنید. به یاد داشته باشید در مواقع بروز بیماری نیز نیاز به بررسی مداوم تغیرات دمای بدن فرزندتان دارید.

با توجه به این نیاز، تب سنج های دیجیتالی امروزه تقاضای بیشتری دارند.به این دلیل که تب سنج های جیوه ای خطراتی دارند که سال هاست طبق پزشکان ثبت شده است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک