دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

تب سنج دیجیتال پیشانی و گوش اینفرارد 2 در 1 بی.ول مدل WF-1000

Clinical thermometer digital forehead and ears infrared 1 in 2 B.WELL model WF-1000


شناسه محصول: 7640156393873
شناسه محصول: 7640156393873
دسته بندی: تب سنج دیجیتال
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این دماسنج دیجیتال عملکرد ساده‌ای دارد و کار کردن با آن بسیار آسان خواهد بود. برای استفاده از دماسنج دیجیتال «بی ول» مدل «WF-1000» کافی است ابتدا آن را روشن کنید. سپس دماسنج را با فاصله کمی از بدن قرار داده و منتظر بمانید تا دمای بدن روی صفحه نمایش آن نشان داده شود. دماسنج دیجیتالی مدل WF-1000 برای کاربری خانگی طراحی شده و یک انتخاب مناسب برای خانواده‌‌هایی است که فرزند کوچک در خانه دارند. این دماسنج برای پیشانی و گوش طراحی شده و تنها باید نزدیک یکی از این نواحی گرفته شده تا دمای بدن را تشخیص دهد.

این مدل از دماسنج‌های بی ول صفحه نمایش دارد و دمای بدن روی آن نمایش داده می‌شود. همچنین حافظه‌ی داخلی در این مدل امکان ذخیره‌ی نتیجه‌ی قبلی و نمایش آن را دارد. شما می‌توانید از این دماسنج دیجیتال علاوه بر اندازه‌گیری دمای بدن، دمای اشیا، هوا و مایعات را هم اندازه‌گیری کنید. منبع تغذیه‌ی این مدل یک عدد باتری سکه‌ای است. این باتری دوام مناسبی دارد و تا مدت‌ها شما را از تعویض باتری بی‌نیاز خواهد کرد. همچنین برای این مدل یک درپوش محافظ هم در نظر گرفته شده است. این درپوش جنس پلاستیکی دارد و باعث می‌شود حمل‌کردن دستگاه آسان‌تر شده و از آن دربرابر آسیب‌دیدگی‌های احتمالی محافظت شود.

بازه اندازه گیری این دماسنج از بازه ۱۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد را نشان میدهد. حافظه دماسنج لیزری WF-1000 قابلیت ذخیره آخرین داده اندازه گیری شده را دارد. در عرض ۱ ثانیه با قرار دادن ترمومتر و تنظیم نور مادون قرمز آن میزان دما را اعلام میکند. صفحه نمایش این محصول به اندازه کافی بزرگ و خواناست. در این صفحه میتوان میزان دما، میزان شارژ باتری، اسکن اندازه گیری پیشانی، اسکن اندازه گیری اشیا، علامت حافظه، واحد سنجش، علامت سنجش مناسب بودن دما و غیره را مشاهده کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک