دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه بخور صورت بی.ول مدل PRO-118

Vaporizer face B.WELL model PRO-118


شناسه محصول: 7640156395747
شناسه محصول: 7640156395747
دسته بندی: دستگاه بخور
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

استفاده از بخور صورت دستگاه بخور صورت مدل Pro-118 ، علاوه بر کمک به پوست جهت حفظ زیبایی، شادابی و طراوت صورت، در جهت ارزشمند دیگری به نام حفظ سلامتی پوست و بدن نیز می تواند کاملا مفید باشد. دستگاه بخور از راه استنشاق می تواند عوامل مفید و موثر بسیاری را وارد بدن کند که در واقع، بهترین، آسان ترین و سریع ترین راه برای درمان بیماری های تنفسی، صورت و یا مرطوب کردن و درمان پوست می باشد.

به طور قطع، داشتن یک دستگاه بخور با کیفیت، با طول عمر و بازدهی بالا و کاربری آسان، می تواند عامل تشویق بر انگیزی جهت استفاده از بخار برای تمامی موارد ذکر شده باشد.

پیشنهاد ما به شما مصرف کنندگان گرامی، دستگاه بخور صورت مدل  Pro-118 ‌از برند با کیفیت و قابل اطمینان بی ول می باشد که می تواند رضایت شما کاربران عزیز را به دوام، کیفیت و عملکرد آسان آن در صورت استفاده ی مدوام جلب کند.

این بخور با استفاده از برق شهری کار می کند و دارای ۲ مدل درجه ی حرارت سرد و گرم می باش که کاملا قابل استفاده برا بزرگسالان و کودکان می باشد. ماسک درمانی این دستگاه می تواند مورد استفاده برای بهبود بیماری های تنفسی قرار گیرد و برند   معروف و با کیفیت بی ول این دستگاه را برای ۲ سال کامل تضمین می کند.

محفظه ی دستگاه را می توانید با آب مقطر خالی، جوشانده ی گیاهان و یا اسانس های درمانی پر کنید و از آن برای موارد مختلف استفاده کنید و از آن جهت درمان انواع سرماخوردگی ها و یا پیشگیری از آن استفاده کنید.

دستگاه دارای تنظیم بخور سرد و گرم می باشد که جهت مصارف مختلف پوستی و یا درمان بیماری های تنفسی نیز می توانید از آن استفاده کنید و احساس لطافت و شادمانی خاصی را احساس کنید.

از آنجا که ذرات وارد شده بر ریه ها باید کاملا ریز و قابل استنشاق باشند، این دستگاه می تواند ذرات را با اندازه ی ۱۰ میکرونی تولید کند تا به صورت ملایم و آسان وارد ریه ها شده و بر آن تاثیرات مثبتی بگذارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک