دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US452

Vaporizer cold EMSIG model US452


شناسه محصول: 4260562543452
شناسه محصول: 4260562543452
دسته بندی: دستگاه بخور
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دستگاه بخور سرد امسیگ us452 وسیله ای ساده و در عین حال کاربردی برای تولید بخار و متعادل ساختن دمای هوا بخصوص در فصول سرد و خشک همچون پاییز و زمستان است. دستگاه بخور اولتراسونیک سرد که می تواند در منزل و یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرد. مخزن آب 7/3 لیتری مصرف آب بسیار پایینی دارد و در عین حال می تواند فضای 50 تا 100 متر مربعی را مرطوب کند. برند امسیگ با گارانتی طلایی 2 ساله و ارائه 10 سال خدمات توانسته است رضایت اکثریت خریداران را جلب کند.

1- کاهش انتقال ویروس ها

دستگاه بخور سرد می تواند سطح رطوبت هوا را تا 40 درصد افزایش دهد. در عین حال باعث کاهش عفونت های محیط، ویروس های موجود در هوا می شود. به این ترتیب احتمال انتقال بیماری های شایع در زمستان و فصل سرما همچون آنفولانزا و سرماخوردگی تا حد زیادی کاهش می یابد.

2- حفظ رطوبت پوست

از دیگر مزایای بخار سرد دستگاه بخور سرد امسیگ us452 می توان به نرم و شاداب شدن پوست اشاره کرد. خشکی هوا در فصل سرد می تواند باعث خشکی، افتادگی، سرخ شدن پوست و حتی پوسته پوسته شدن آن شود. تمامی این حالت ها روند تخریب کلاژن و پیر شدن پوست را تسریع می کند. درحالی که با استفاده از دستگاه بخور سرد می توانید اثرات مخرب محیط را کاهش داده و سطح رطوبت پوست را در حالت ایده آل نگاه دارید.

3- بهبود سینوس ها

افرادی که دچار مشکل سینوزیت هستند در فصل سرد و خشک سال با خشک شدن سینوس ها با مشکلات در تنفسی مواجه می‌شوند. تأمین رطوبت هوا توسط دستگاه بخور سرد می تواند بسیاری از علائم و مشکلات سینوزیت را رفع کند. ازجمله آنها می‌توان به سردرد، تب، خستگی و کسالت، آبریزش بینی و گلو درد اشاره کرد که تمام این موارد با وجود هوای مرطوب قابل رفع است.

4- بهبود خواب

یکی از مشکلات شایع برای نداشتن خواب با کیفیت مشکلات تنفسی است. بسیاری از مواقع خرخر در خواب و یا خشکی بیش از حد گلو و مجاری تنفسی می‌تواند خواب راحت را برای شما مختل سازد.

5- سرعت بهبود بیماری ها

با دستگاه بخور سرد امسیگ us452 می‌توان روند بهبودی بیماری‌ها را نیز سرعی‌تر کرد. خاصیت ضد عفونی کننده بخار آب موجود در هوا باعث تسریع روند بهبود بیماری ها می شود. بخصوص رطوبت هوا در بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا باعث بهبود سریعتر عطسه و سرفه می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک