دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

بالم لب نرم کننده بزرگسالان اقیانوس بوتانیس 4 g بوته سبز مهر آئین

Lip balm softener adult ocean BOTANIS 4 g BOOTEH SABZ MEHRAEEN


شناسه محصول: 6261936100804
شناسه محصول: 6261936100804
دسته بندی: بالم لب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بالم لب بوتانیس با روایح مختلف تولید و عرضه می‌شود. این محصول یک مرطوب کننده فوق العاده برای لب‌ها است که هیچ ماده مضری نیز در ترکیبات خود ندارد. به طور کلی بالم لب نوعی پماد است که خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد. بدین صورت با آبرسانی و چرب نگه داشتن سطح پوست لب، بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی زیبایی و سلامت را حفظ نموده و از خشکی و ترک خوردگی جلوگیری می‌نمایند. این محصول به فیلتر UV مجهز است. از این رو با خرید بالم لب و استفاده از آن از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر به خوبی محافظت می‌کند. همچنین با دارا بودن ویتامین E، شی باتر و موم زنبور عسل تا ساعت‌های طولانی از رطوبت پوست لب محافظت می‌نماید و ظاهری زیبا به آن‌ها می‌بخشد.

انواع بالم لب

بالم لب انواع متعددی دارد و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود دارند:

بالم لب‌های رنگ دار: اگر اهل آرایش کردن باشید اما لب شما حساس شده است یا به طور کل تنها قصد یک آرایش ملایم دخترانه دارید، بالم‌های لب رنگ دار بهترین هستند. بهترین نوع نیز بالم لبی است که رنگ آن تقریبا ثابت بوده و بتواند تا حدی نقش یک رژ لب را ایفا کند.

بالم لب‌های ضد آفتاب: بسیاری از کرم‌های ترمیم کننده لب دارای Spf بوده و ضد آفتاب هستند. این سری محصولات می‌توانند از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر جلوگیری کنند.

بالم لب‌های بدون رنگ: بالم لب‌های بدون رنگ بهترین نوع برای آقایان است. همچنین خانم‌ها نیز در بسیاری از موارد و موقعیت‌ها این نوع را بیشتر می‌پسندد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک