دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

اکسیدان 12 % روغن بادام مارال 150 ml

Oxidant 12 % almond oil MARAL 150 ml


شناسه محصول: 6260235291213
شناسه محصول: 6260235291213
دسته بندی: اکسیدان
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اکسیدان ۱۲ درصد نمره ۳ مارال حاوی روغن بابونه و بادام به دلیل کیفیت بالا در بین مصرف کنندگان شهره است. به همین دلیل بهترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا برای تهیه و تولید کرم اکسیدان مارال بکار رفته تا موهای درخشان تر و با دوام تر و مقاومی در برابر شستشو مصرف کننده بدست آید.

اکسیدان کرم مارال نمره۳ (۱۲%) دارای مواد نرم کننده قوی است به طوری که باعث حالت پذیری بهتر مو می‌شود، این اکسیدان برای موهای با رنگ گیاهی یا مشکی مناسب بوده و قابلیت ترکیب شدن با هر نوع رنگ مو را دارا است. درصد اکسیدان رنگ مو ها نکته ای است که تاثیر زیادی در نتیجه نهایی کار آرایشگران حوزه مو خواهد داشت؛ لذا اکسیدان به عنوان یک عضو جدانشدنی از آرایش رنگ مو نقش مهمی در رنگ پذیری و حتی ترکیبات ایجاد شده در رنگ‌ها دارد. زیرا انواع اکسیدان رنگ مو در واقع فعال کننده رنگ مو به شمار رفته و البته همه چیز به اینجا ختم نشده و می‌توان به جرات گفت که سلامتی و جلوگیری از آسیب موها هم در گرو انتخاب صحیح اکسیدان در هنگام رنگ نمودن موهاست.

در بازار امروز رنگ موی، اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد، شماره ۲ یا ۹ درصد و شماره ۳ یا ۱۲ درصد وجود دارد که با توجه به رنگ دلخواه باید از اکسیدان مناسب آن استفاده کرد. لازم به ذکر است اکسیدان ۱۲% یا اکسیدان ولوم ۴۰ یا اکسیدان شماره ۳ برای دکلره های قوی استفاده می‌شود. بهتر است که شما برای دکلره از این نوع اکسیدان استفاده نکنید، زیرا باعث آسیب‌های جدی به موها می‌شود. در صورت تمایل به استفاده بهتر است از آرایشگران حرفه‌ای و با تجربه برای دکلره کردن موهایتان استفاده نمایید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک